Opotřebení pneumatik na okruh Buddh je relativně nízké, proto se Pirelli domnívá, že by si někteří jezdci mohli v nedělním závodě vystačit s jedním pit
stopem.
Pirelli přivezlo do Indie měkkou a střední směs pneumatik. Jejich výdrž v trénincích byla velmi dobrá. "Je to jako v posledním závodě trochu na hranici," řekl sportovní šéf Pirelli Paul Hembery o strategii jedné zastávky.
"Bude hodně záležet na tom, co se bude dít s pravou přední pneumatikou, která je zatěžována hlavně v zatáčkách 10 a 11."
"V současnosti jsou také jisté rozdíly mezi týmy, ale něco z toho může vyřešit nastavení. Pokud se týmům podaří odjet 20 až 25 kol v prvním stintu, tak by to pak mohla být jediná zastávka."
Mezi jednotlivými směsmi je rozdíl 0,5 až 1,6 sekundy na kolo v závislosti na týmu.