V Baku se mu tak podařilo vyhrát kvalifikaci, sprint i hlavní závod.
Do hlavního závodu v Baku startoval z pole position vítěz kvalifikace a také překvapivý (a překvapený) vítěz sobotního sprintu Oliver Bearman. Jako druhému se podařilo kvalifikovat Fittipaldimu, u něhož se jedná o první větší úspěch po přestupu ke Carlinu. Na třetí pozici se na startovním roštu postavil Pourchaire, toho v druhé řadě doplnil Vesti. Za ně se zařadila dvojice pilotů MP Motorsport Hauger a Daruvala. Staňkovi se v úzkých uličkách hlavního města Ázerbájdžánu podařilo kvalifikovat na 12. místě.
Většina jezdců si pro start závodu zvolila pneumatiky super soft. Na alternativní strategii vsadili pouze Iwasa a Hadjar startující ze sedmnáctého a osmnáctého místa.
Po zhasnutí červených světel se pořadí na předních příčkách příliš nezměnilo. Vedení se bez problémů ujal Bearman, za něj se zařadil Fittipaldi, Pourchaire, Vesti, Martins, Hauger, Crawford a Daruvala. Staněk se držel na desáté bodované příčce.
Ve druhém kole se Pourchaire pustil do útoku na druhého Fittipaldiho a úspěšně ho předjel. Pilot ART se ovšem s druhou pozicí nespokojil. Začal útočit na Bearmana, předjel i jeho a ujal se vedení v závodě. Bearman se ale nehodlal tak jednoduše vzdát. O kolo později Pourchaireho předjel zpět a vzal si zpět i svou vedoucí pozici.
V sedmém kole začali piloti zajíždět k povinným zastávkám v boxech. Jako první se ke svým mechanikům vydal ze čtvrté pozice Vesti následovaný Daruvalou, Leclercem a Boschungem.
O kolo později k mechanikům zamířil i Fittipaldi, Martins, Crawford, Staněk, Correa, Nissany a Cordeel. V devátém kole zajeli do boxů i vedoucí Bearman a Pourchraire a vedení v závodě se ujal Maini.
Kvůli Benavidasově chybě, který zablokoval 4. zatáčku byl do závodu vyslán virtuální safety car. Ovšem pouze na jedno kolo.
Mezitím další piloti zamířili do boxů a do čela se tak posunuli nestavějící piloti na alternativní strategii Hadjar a Iwasa. A za nimi už jezdili piloti bojující o vítězství Bearman, Pourchaire a Fittipaldi.
V této fázi závodu začal Fittipaldi zrychlovat a dělal si zálusk na Pourchaireho. Ve 24. kole se mu ho opravu podařilo předjet a dostal se tak na provizorní druhé místo v závodě.
A pak už konečně do boxů zamířil Hadjar. Ale jeho zastávka byla příliš pomalá a propadl se až na devátou pozici.
Do čela se tak vrátil Bearman, následovaný Fittipaldim a Pourchairem. A jelikož Bearman už měl bezpečný náskok, na pořadí závodu se až do cíle nic nezměnilo.
Oliveru Bearmanovi se tak v Baku podařila úžasná věc. Dokázal zvítězit v kvalifikaci, sobotním sprintu i hlavním závodě.
Výsledky
P |
Jezdec |
Tým |
Ztráta |
Kol |
1 |
Ollie Bearman |
Prema Racing |
|
29 |
2 |
Enzo Fittipaldi |
Rodin Carlin |
2,3 |
29 |
3 |
Théo Pourchaire |
ART Grand Prix |
2,6 |
29 |
4 |
Victor Martins |
ART Grand Prix |
3,8 |
29 |
5 |
Frederik Vesti |
Prema Racing |
15,2 |
29 |
6 |
Kush Maini |
Campos Racing |
15,7 |
29 |
7 |
Dennis Hauger |
MP Motorsport |
17,3 |
29 |
8 |
Isack Hadjar |
Hitech Pulse-Eight |
19,5 |
29 |
9 |
Richard Verschoor |
Van Amersfoort Racing |
26,8 |
29 |
10 |
Jak Crawford |
Hitech Pulse-Eight |
27,5 |
29 |
11 |
Arthur Leclerc |
DAMS |
29,6 |
29 |
12 |
Zane Maloney |
Rodin Carlin |
30,3 |
29 |
13 |
Ayumu Iwasa |
DAMS |
32,8 |
29 |
14 |
J.M.Correa |
Van Amersfoort Racing |
39,0 |
29 |
15 |
Jehan Daruvala |
MP Motorsport |
39,2 |
29 |
16 |
Jack Doohan |
Invicta Virtuosi Racing |
40,0 |
29 |
17 |
Clément Novalak |
Trident |
40,0 |
29 |
18 |
Roman Staněk |
Trident |
42,0 |
29 |
19 |
Roy Nissany |
PHM Racing by Charouz |
53,2 |
29 |
20 |
Amaury Cordeel |
Invicta Virtuosi Racing |
57,8 |
29 |
21 |
Ralph Boschung |
Campos Racing |
1:01,2 |
29 |
- |
Brad Benavides |
PHM Racing by Charouz |
|
8 |