USF1 zavítá do aerodynamického tunelu až s hotovým vozem

Stáj USF1 zvolila stejný přístup k návrhu svého monopostu jako Virgin Racing, obejde se bez aerodynamického tunelu a využije pouze CFD (počítačová mechanika tekutin). Na rozdíl od britských soupeřů ale Američané svůj vůz do aerodynamického tunelu nakonec přivezou.

"Nedávno jsem si všimnul, že Nick Wirth vydal prohlášení o tom, že nový vůz Virgin F1 bude navržen zcela pomocí CFD," uvedl sportovní ředitel USF1 Peter Windsor. "To samé platí pro náš vůz, i když podle nás je to u nového týmu logické a ne něco vzrušujícího."

"Aerodynamický tunel Windshear vznikl samozřejmě i naší zásluhou. Gene Haas uvěřil Kenu Andersonovi, když mu Ken v roce 2006 řekl, že bude relativně snadné navrhnout a postavit v Charlotte aerodynamický tunel pracující s rychlosti 180 mil za hodinu, modely plné velikosti a pohyblivou podlahou. Také to tak bylo."

"Windshear je asi 15 minut jízdy od našeho sídla a bude nedocenitelný, až v lednu začneme mapovat aerodynamiku našeho vozu v plné velikosti. Nepracujeme s modely, jinak řečeno nemáme žádné výdaje a komplikace s modely. Naším modelem je skutečný vůz a jako nový tým formule 1 budeme moci v roce 2010 ve Windshearu testovat mnohokrát."

Sportovní pravidla pro rok 2010 umožňují týmům "vyměnit" každý z šesti dnů aerodynamických testů na rovince za 4 hodiny v aerodynamickém tunelu s vozem ve 100% velikosti. Jinak jsou povolené testy jen s 60% modely.

Váš názor Další článek: Schumacherův návrat se nelíbí nejen v Itálii, ale také v Německu
17. července | Antonio Giovinazzi nahradí v prvním tréninku Ericssona.
17. července | Mallya chce, aby u týmu zůstali Ocon a Pérez.
17. července | odkaz
17. července | Před třemi lety zemřel Jules Bianchi.

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 21. července 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. července 2018
Závod 15.10