Úsek pro DRS zůstává v Malajsii jeden

FIA rozhodla, že v nadcházející Grand Prix Malajsie budou jezdci smět používat zadní nastavitelné křídlo jen na cílové rovince, stejně jako loni.
Úsek pro DRS zůstává v Malajsii jeden

Okruh v Sepangu má dvě dlouhé rovinky a několik kratších, takže předjíždění není třeba příliš pomáhat. FIA proto pro Malajsii ponechala úsek pro aktivaci DRS jen jeden, a to stejně jako loni na celé cílové rovince (zelená čára).

Drobná změna nastala u detekční zóny. Jestli je rozdíl mezi vozy menší než jedna sekunda, což je podmínka pro použití DRS v závodě, bude FIA měřit těsně před poslední zatáčkou (žlutá čára), zatímco loni měřila o zhruba 200 metrů dřív.

Další článek: Statistiky o safety caru: v Malajsii posledních deset let oficiálně nevyjel

15. května | Romain Grosjean získal v IndyCar své první pole position.
11. května | Podle posledních spekulací bude GP Turecka zrušena bez náhrady. Počet závodů by klesl z 23 na 22.
11. května | Júki Cunoda dnes slaví 21. narozeniny.
11. května | Za účasti tří týmů pokračují testy 18palcových pneumatik. Tentokrát v Barceloně. Red Bull nasadí Albona, Alfa Romeo Kubicu a Alpine by mělo nasadit Kvjata (od letošního roku rezervní jezdec týmu).

GP Monaka 2021

Čtvrtek 20. května 2021
1. trénink 11.30–12.30
2. trénink 15.00–16.00
Sobota 22. května 2021
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 23. května 2021
Závod 15.00