Úsek pro DRS zůstává v Malajsii jeden

FIA rozhodla, že v nadcházející Grand Prix Malajsie budou jezdci smět používat zadní nastavitelné křídlo jen na cílové rovince, stejně jako loni.
Úsek pro DRS zůstává v Malajsii jeden

Okruh v Sepangu má dvě dlouhé rovinky a několik kratších, takže předjíždění není třeba příliš pomáhat. FIA proto pro Malajsii ponechala úsek pro aktivaci DRS jen jeden, a to stejně jako loni na celé cílové rovince (zelená čára).

Drobná změna nastala u detekční zóny. Jestli je rozdíl mezi vozy menší než jedna sekunda, což je podmínka pro použití DRS v závodě, bude FIA měřit těsně před poslední zatáčkou (žlutá čára), zatímco loni měřila o zhruba 200 metrů dřív.

Další článek: Statistiky o safety caru: v Malajsii posledních deset let oficiálně nevyjel

10:10 | Formule E chystá první noční závod... pojede se jak jinak než v Saúdské Arábii. Pojede se na konci února, místní slibují energeticky méně náročné LED osvětlení. Elektrická energie bude z obnovitelných zdrojů.
19. listopadu | Alfa Romeo nasadí do testů po sezóně Illota. Ferrari Fuoca a Shwartzmana.
18. listopadu | Roman Staněk je aktivní na Instagramu (odkaz) a nově také na Youtube: odkaz

GP Bahrajnu 2020

Pátek 27. listopadu 2020
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 28. listopadu 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 29. listopadu 2020
Závod 15.10