V Kanadě by podle Force Indie měly týmy nejdříve zkusit úpravy, které navrhuje Pirelli, a teprve poté rozhodnout o jejich případném závodním nasazení.
Pirelli se chce u zadních pneumatik vrátit ke kevlaru místo kovu, ze kterého je vyroben pás pod běhounem. Force India se ale jakýmkoliv změnám urputně brání, protože má obavy z vlivu na rozložení sil. Souhlasně na úpravy nekývají ani Ferrari a Lotus.
"Můj názor je takový, abychom jezdili s tím, co máme, s pneumatikami 2013, a pokud Pirelli může přivézt sadu testovacích pneumatik, na které se mezitím chtějí podívat, tak bychom je měli otestovat a vyhodnotit," řekl zástupce šéfa Force Indie Bob Fernley pro Autosport.
Indická stáj, podpořena dřívějším vyjádřením Pirelli, se domnívá, že oddělování běhounu, které má být úpravami řešeno, není bezpečnostní problém.
"Je to spíš o ochraně image Pirelli, což je správné, protože nechtějí vidět oddělování běhounu pneumatik. Není to problém s bezpečností," uvedl Fernley.
Zatím zůstává otázkou, jak spor dopadne, protože podle všeho FIA uznala, že se jedná o bezpečnostní záležitost, i když to Pirelli dřív popřelo, takže by ke změnám nebyl nutný souhlas všech týmů. Fernley dodal, že se zatím jedná korektně.
"Nemyslím, že by to šlo mimo procedury, prochází to správným procesem," dodal.