Podle Helmuta Marka nebyl Pérezův výsledek takový, jaký tým očekával.
Pérez startoval do závodu z první řady. V cíli závodu mu ale patřilo až osmé místo. Po diskvalifikaci Russella si polepšil na sedmou pozici.
„Sergio měl možnost z druhého místa získat dobrý výsledek,“ řekl Helmut Marko pro Sky Germany. „Bohužel se tak nestalo. Zejména v posledním stintu, kde zajížděl časy 1:48, úplně zkolaboval.“
„To, co v kvalifikaci vypadalo tak pozitivně, se bohužel v závodě nenaplnilo.“
Na otázku ohledně pondělní schůzky, na které se bude řešit složení jejich jezdců napříč Red Bullem a sesterským týmem RB, Marko dodal: „U nás je situace taková, že budeme probírat i celkovou situaci pro rok 2025. Máme řadu jezdců a máme koncept.“
„Pro Sergia je ale samozřejmě každý výsledek důležitý a osmé místo po startu z druhého místa na startovním roštu rozhodně není to, co jsme očekávali.“
O budoucnosti už mluvit nechce
Mexičan byl po závodě samozřejmě na svou budoucnost dotazován, ale o tomto tématu už prý mluvit nebude.
„Včera jsem měl dobrý den, nic se nezměnilo, myslím, že máme v týmu hodně práce, hodně věcí, na které se musíme soustředit, a nemůžeme plýtvat energií na všechny tyhle fámy. Tohle je naposledy, co budu mluvit o budoucnosti, aby bylo všem jasno. Už nebudu mluvit, nebudu odpovídat na žádné další otázky týkající se budoucnosti.“
Verstappen obul pro poslední stint střední směs, Pérez tvrdou (když odmyslíme třetí zastávku, kdy nazul měkké pneumatiky, aby zajel nejrychlejší kolo závodu).
Možná nejlepší je tak srovnání Péreze a Leclerca, který ale stavěl o 4 kola později. Leclerc byl v průměru o 6 desetin na kolo rychlejší.
Kolo |
Pérez |
Leclerc |
Rozdíl |
27 |
1:47.625 |
1:47.034 |
0,591 |
28 |
1:47.700 |
1:47.039 |
0,661 |
29 |
1:47.470 |
1:47.517 |
-0,047 |
30 |
1:48.878 |
1:47.311 |
1,567 |
31 |
1:48.335 |
1:47.018 |
1,317 |
32 |
1:48.016 |
1:47.064 |
0,952 |
33 |
1:47.630 |
1:47.013 |
0,617 |
34 |
1:48.217 |
1:47.023 |
1,194 |
35 |
1:47.843 |
1:48.321 |
-0,478 |
36 |
1:48.014 |
1:49.289 |
-1,275 |
37 |
1:48.057 |
1:47.601 |
0,456 |
38 |
1:47.783 |
1:47.142 |
0,641 |
39 |
1:49.272 |
1:47.539 |
1,733 |
40 |
1:47.896 |
1:47.354 |
0,542 |
41 |
1:47.840 |
1:47.460 |
0,380 |