Umožňuje virtuální safety car taktické hry?

Ferda.  |  29. 10. 2015 16:14

Názorná ukázka jací stupidové dnes určují pravidla v F1 a přitom řešení je tak jednoduché.

Stačí se podívat na pravidla z doby, kdy se ještě v F1 závodilo a SC nedělal ve výsledcích chaos.
Tehdy se započítával čistý čas z posledního kola a ten se pak přidal k času po restartu.
Jednoduše řečeno. Vždy se počítal pouze čistý čas závodního režimu a nějaké odpouštění ztráty jednoho kola jen proto, aby se pomalejší pilot neplantal mezi špičkou neexistovalo.

Mělo to i další výhody. Jednak nikdo nemohl taktizovat s SC, viz Alonso v Singáči a taky bylo zcela jasně poznat jaké skutečné rozdíly byly mezi tými i piloty.

Gebetor  |  29. 10. 2015 15:32

Další umělá blbost pro "zlepšení" závodů. Už jen čekám kdy budeme mít virtuální zastávky v boxech...

crazytunny  |  29. 10. 2015 12:41

Neni mi jasne proc se tedy Ricciardo nedotahl na Hamiltona a nepredjel ho kdyz jel pomaleji a naopak nechal se predjet Rosbergem???

Samo to umožňuje dostat se i blíže k tomu prvnímu, čili to není ani v jeho zájmu. Minimální rychlost je celkem zavádět hloupost. Myslím že je to ok. Ideální by asi bylo kdyby to počítalo pro každého dle toho jak jede ten před ním, ale to by pak mohlo způsobit slušné problémy kdyby někdo zrovna měl nějaké technické problémy.

#BelieveInAlonso

Filipsv F1  |  29. 10. 2015 13:58

Tady jde o to, ze to bylo v okamziku kdy uz RB na Mercedes nestacil a potreboval se Nico dostat dopredu a kdyz vedeli, ze na suchy trati uz je Hamilton o dost rychlejsi nez RB, tak si mohli dovolit Rappera zpomalit, protoze vedeli, ze kdyz bude chtit lehce jim zas ujede, ale Nici zadarmo ziska rychle nejake sekundy za 1kolo ac by to jinak trvalo treba 4 kola.

1-2-3  |  29. 10. 2015 11:07

Takže ten bod v pravidlech je a "rádi bychom ho využili" jo? Nějak mi neni jasný, proč jste ho teda nevyužili. Whitingu, táhni už do důchodu.

Jo a v Mexiku to vypadá na další deštík