Od příštího roku bude zaveden rozpočtový strop ve výši 145 milionů dolarů, což je asi 108 milionů liber. Do rozpočtového stropu se nezapočítávají například mzdy jezdců a vrcholového managementu, ale i tak čeká velké týmy finanční dieta.
Mercedes měl vloni nejvyšší příjmy ve své historii. V roce 2017 vydělal 337,2 milionu liber, o rok později téměř stejně – 338,4 milionu liber. Vloni to ale bylo už 363,6 milionu.
Souběžně s vyšším příjmem však došlo k odpovídajícímu zvýšení nákladů – z 309,7 milionu liber v roce 2017 a 311,4 milionu liber v roce 2018 na 333,2 milionu liber v loňském roce.
Čísla zahrnují pouze náklady na provoz závodního týmu Brackley, přičemž motoráří z Brixworthu představují v účtech pouze nominální leasingový poplatek.
Čísla ukazují, že „vnější příjem“ od sponzorů a z podílu na komerčních právech byl tak velký, že společnost Mercedes-Benz vyplatila týmu čistou částku nižší než 30 milionů liber jako marketingový příspěvek poté, co tým zaplatil poplatek za pronájem motoru.
Zvýšení příjmů i nákladů částečně souviselo se založením divize Mercedes-Benz Applied Science v roce 2019. Jedním z klientů je například cyklistický tým INEOS.
Počet zaměstnanců vzrostl z 912 v roce 2017 na 968 v roce 2018 a 1016 v roce 2019. Náklady na zaměstnance jsou 95,3 milionu liber.
Mercedesu jako automobilce se účast ve F1 vyplatí. Tým vloni vygeneroval AVE (ekvivalent hodnoty reklamy) ve výši 5,4 miliardy dolarů.