Ve Faenze se pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby byl vůz připraven pro první testy. Nový projekt nabral zpoždění, protože Toro Rosso donedávna nemělo potvrzené, s jakými motory bude v roce 2016 jezdit.
Scuderia Toro Rosso se vrací k Ferrari, takže se musí vůz připravit pro pohonné jednotky z Maranella.
„Přeplánovali jsme výrobní procesy a rozhodli se přejít na tři směny, sedm dní v týdnu, 24 hodin denně, abychom byli připravení pro první test,“ prozradil Autosportu Franz Tost.
„Ze strany Toro Rosso můžeme organizovat vše nejlepším možným způsobem. Našim hlavním problémem jsou další dodavatelé a jejich vánoční svátky. Většina z nich minimálně na deset dní zavře, což pro nás bude těžké.“
Podle Tosta nemusela továrna na třísměnný provoz nikdy dlouhodobě přejít, pouze občas v únoru bezprostředně před dokončením vozu.
První test začíná v Barceloně 22. února.
Foto: Getty Images / Paul Gilham