Vzhledem k ambicím, které tým Mercedes má, muselo vedení probrat s Lewisem Hamiltonem a Nicem Rosbergem, za jakých podmínek bude aplikovat týmové příkazy.
Loni se u Mercedesu zajiskřilo, když Rosberg dostal v Malajsii zákaz předjet pomalejšího Hamiltona, který musel šetřit palivo. Pro letošní sezónu, kdy je pravděpodobné, že se oba jezdci budou potkávat na čele častěji, si tým vše vyjasnil.
Týmová režie
Je znovu povolená od roku 2011. Vedly k tomu události z Německa 2010, kdy musel Massa pustit Alonsa.
„Ano, tyto konverzace jsme měli,“ přiznal sportovní šéf Mercedesu Toto Wolff. „A myslím, že je důležité takové konverzace mít. Oba jezdci se znají dlouho, už dříve byli týmovými kolegy na motokárách, a loni jsme se v Malajsii nechali zaskočit.“
„Nechceme, aby se to znovu opakovalo. Ty diskuze byly velmi dobré. Nejen že jsou velmi talentovaní a rychlí, ale jsou také velmi inteligentní. Chovají se k sobě velmi férově. Prošli jsme si některé scénáře a myslím, že jsme na tom dobře.“
Kdy a jak by mohlo vedení Mercedesu sáhnout k týmovým příkazům, Wolff nepopsal, ale každou situaci bude posuzovat individuálně. „Bude to záležet na okolnostech, ano,“ potvrdil.