U Ferrari věří, že jejich pohonná jednotka není daleko od Mercedesu

Tech koni jeste par chybi, pristi rok to bude tesnejsi.

Problém ale je, že tomu věří jen oni ... :D :D

Ericksen1  |  29. 10. 2021 21:28

já tomu věřím taky, okruh jim neseděl a aero mají horší než Mercedes a Redbull a i tak byly nedaleko podiu, na druhou stranu zpátky v boji o vítězství ještě nejsou ani náhodou takže musí zabrat, protože to co stačí na Mclaren na Mercedes rozhodně stačit nebude ale nějaký pokrok vpřed tam je a ten motor nevypadá vůbec špatně, myslím že nová pravidla by jim také mohla pomoct takže uvidíme

kekk  |  29. 10. 2021 20:55

Pokud by to byla pravda, jakože není, kluci ve Ferrari nepřekvapivě přehlíží jeden podstatný detail. Ferrari nasadilo velkou část motoru na příští sezonu, na druhé straně Mercedes stále jezdí s tou, co vytáhl někdy v březnu Jinými slovy - neschopnost Ferrari udělat upgrade na začátku sezony stejně jako všichni ostatní znamená, že udělali logicky velký krok (který je jim úplně k hovnu v rámci téhle končící sezony), ale na rozdíl od všech ostatních udělají o to menší krok v motoru pro příští sezonu, naopak všichni ostatní udělají ten cca 2 měsíční krok dopředu Jinými slovy - Ferrari s podstatnou částí motoru na příští sezonu nestačí ani na motor Mercedesu ze začátku letošní sezony, takže ten rozdíl v příští sezoně bude opět propastný

Roxi pavel  |  29. 10. 2021 21:26

To ten příští rok nechci vidět, jak budou zase pozadu 😥

Ericksen1  |  29. 10. 2021 21:50

tak já si myslím že je to i tím že Mercedes neměl takovou práci s autem na rok 2021 protože ty šasi z roku 2020 fungovaly dobře a oni si mohli hrát jen s úpravami podlahy, zatímco Ferrari mělo v roce 2020 absolutně nefunkční auto co se týče závodní rychlosti, proto museli dělat daleko rozsáhlejší změny a tím se nemohli koncentrovat na motor tak rychle jako Mercedes, navíc Ferrari mělo oproti Mercedesu ještě jeden problém že se jim nedařilo pochopit jak funguje degradace pneumatik na jejich autě, viz třeba Paul Ricard, já bych těch Talošům ještě šanci dal, jdou nahoru, začínají být konzistentní, mají oba výborné jezdce, a i když to auto ještě nemá na vítězství nějaká podia u Ferrari letos ještě budou, no a příští rok kdo ví, třeba se jim nový vůz povede a bude to zase o něco veselejší

Ericksen1  |  29. 10. 2021 21:50

tak já si myslím že je to i tím že Mercedes neměl takovou práci s autem na rok 2021 protože ty šasi z roku 2020 fungovaly dobře a oni si mohli hrát jen s úpravami podlahy, zatímco Ferrari mělo v roce 2020 absolutně nefunkční auto co se týče závodní rychlosti, proto museli dělat daleko rozsáhlejší změny a tím se nemohli koncentrovat na motor tak rychle jako Mercedes, navíc Ferrari mělo oproti Mercedesu ještě jeden problém že se jim nedařilo pochopit jak funguje degradace pneumatik na jejich autě, viz třeba Paul Ricard, já bych těch Talošům ještě šanci dal, jdou nahoru, začínají být konzistentní, mají oba výborné jezdce, a i když to auto ještě nemá na vítězství nějaká podia u Ferrari letos ještě budou, no a příští rok kdo ví, třeba se jim nový vůz povede a bude to zase o něco veselejší

Coehoorn  |  29. 10. 2021 22:56

Milujem tieto keci. Pokiaľ Mercedes nasadí obe časti nového motoru na začiatku budúcej sezóny tak si poškodí do celej éry zmrazenia motora. Prečo? Lebo Ferrari bude môcť o 7 mesiacov viac vyvíjať hybridný systém a nasadiť ho zase pred koncom sezóny. Na začiatku roku pridajú nový spaľovací motor, takže sa určite posunú a osobne si myslím, že Mercedes ani RedBull nový hybridný systém na začiatku roka nenasadia a nasadia ho tiež až na jeseň pred zmrazením motorov.

kekk  |  30. 10. 2021 15:44

Lol 😀😀

Coehoorn  |  30. 10. 2021 18:11

Máš i niake argumenty,lebo tuto i budúci sezónu je povolená len jedna zmena motora ICE-spalovací motor a výfukové potrubie najneskôr do marca 2022 a hybridná časť v septembri 2022. Také sú pravidla. Teda pokiaľ Mercedes nasadí iný hybridný systém než ten čo teraz používa na začiatku budúcej sezóny už ho nemôže meniť a na konci roku dôjde k jeho homologizácii a zmrazeniu.



20:52 | Podle Ferrari nehodu Leclerca přežilo šasi i pohonná jednotka.
17:51 | Nejen týmy a jezdci. Na Franka Williamse bude vzpomínat i F1. V neděli v 17:20 minutou ticha, v 18:00 se pak po okruhu projede vůz FW07. Start závodu je v 18:30.
12:59 | Logan Sargean v tréninku F2 jako první pokřtil zdi v Džiddě. Jezdec ok, červené vlajky.
2. prosince | V Saúdské Arábii bude v roli safety caru a medical caru opět Aston Martin. Tentokrát však nebude mít britskou závodní zelenou ale světlejší odstín inspirovaný vlajkou Saúdské Arábie.

GP Saúdské Arábie 2021

Pátek 3. prosince 2021
1. trénink Hamilton
2. trénink Hamilton
Sobota 4. prosince 2021
3. trénink 15.00–16.00
Kvalifikace 18.00–19.00
Neděle 5. prosince 2021
Závod 18.30