U Ferrari to může dopadnout jako u McLarenu v roce 2007, říká Rivola

Čeká Ferrari konec období klidu? Podle spekulací do konce loňského roku probíhal boj mezi Arrivabenem a Binottem. Nyní se může boj přenést mezi jednotlivé strany garáže. Situace nemusí být přinejmenším tak klidná, jako tomu bylo za dob Räikkönena a Vettela.
U Ferrari to může dopadnout jako u McLarenu v roce 2007, říká Rivola

Massimo Rivola před pár týdny odešel z Ferrari do MotoGP. Velmi dobře zná Sebastiana Vettela ještě z doby, kdy působili u Toro Rosso. Jako bývalý šéf Jezdecké akademie Ferrari zná dobře Charlese Leclerca a také zná dobře Fernanda Alonsa. Podle Rivoly může situace u Ferrari letos připomínat situaci u McLarenu v roce 2007. 

„Myslím, že je to vhodné přirovnání,“ řekl Rivola pro Autosprint. „Současně si ale myslím, že to Ferrari zvládne lépe než McLaren v předešlé situaci. Dennis byl tehdy na straně Hamiltona a Alonso nedokázal vytěžit maximum.“

První závody možná budou nudné, varuje Leclerc Russella

První závody možná budou nudné, varuje Leclerc Russella

„Znám Charlese a jsem si jistý, že nepřišel dělat sluhu. Pokud jde o Sebastiana, své čtyři tituly si nepochybně zasloužil, ale některé jeho chyby se vloni ukázaly jako rozhodující.“

Rivola také varuje před nezkušeností Leclerca. „Ještě neví, co to znamená řídit Ferrari v závodě. Uvidíme, jak se s tím vyrovná. Určitě bude pod tlakem, ale ten obvykle zvládá a pokud ho Ferrari ochrání, nevidím tam žádný problém.“

Když nebudu dost dobrý, měl bych být z Ferrari vyhozen, říká Leclerc

Když nebudu dost dobrý, měl bych být z Ferrari vyhozen, říká Leclerc

Podle Rivoly to bude také letos souboj mezi dvěma týmy. „Mercedes a Ferrari budou stále ještě před ostatními. Honda a Red Bull budou určitě odvádět skvělou práci a bude to reference, pokud jde o aerodynamiku, ale nemyslím si, že jsou připraveni bojovat o šampionát.“

Mercedes má podle Rivoly dvě výhody. „První z nich je, že nemusí nic dokazovat. Jsou uvolněnější a uvědomují si, že toho vyhráli hodně. Druhou je Hamilton. Je to reference, šampión, na kterém musí dále stavět.“

Foto: Getty Images / Vladimír Rys

Diskuze (117) Další článek: FIA uveřejnila startovní listinu 2019. Jak se týmy oficiálně jmenují?
20:16 | Renault už prý vyřešil problém s mechanismem DRS.
12:35 | Také helmy Arai už prošly crash testy a mohou se používat.
8:15 | Sestřih druhého dne testů odkaz
19. února | Nikolov sedačka jako taková. Magnussen měl dnes problém s opěrkou hlavy. Byla příliš vysunutá dopředu. Tým věří, že to do čtvrtku vyřeší.