Týmy v Šanghaji meziročně zrychlily o více než 3,2 sekundy. Nejvíce bez překvapení Racing Bulls, nejméně Aston Martin.
Týmy meziročně v Šanghaji zrychlily v průměru o 3,2 sekundy. Je to kombinace tří faktorů – vývoje vozů, prodloužení jedné z DRS zón o 75 metrů a také nového povrchu.
Podívali jsme se na ideální kola – tedy součet nejrychlejších časů jezdce v jednotlivých sektorech. George Russell, který skončil druhý, zajel své ideální kolo. Naopak soupeřům okolo něj se to nepodařilo – Norris ztratil (v tabulce Δ) na své ideální kolo 0,141 sekundy. O něco méně ztratil Verstappen.
Ideální kola
P |
Jezdec |
Čas |
Ztráta |
Δ |
1 |
Oscar Piastri |
1:30.565 |
|
0.076 |
2 |
Lando Norris |
1:30.646 |
0.081 |
0.141 |
3 |
Max Verstappen |
1:30.706 |
0.141 |
0.111 |
4 |
George Russell |
1:30.723 |
0.158 |
0.000 |
5 |
Lewis Hamilton |
1:30.849 |
0.284 |
0.078 |
6 |
Charles Leclerc |
1:30.986 |
0.421 |
0.035 |
7 |
Isack Hadjar |
1:31.000 |
0.435 |
0.079 |
8 |
A.K.Antonelli |
1:31.103 |
0.538 |
0.000 |
9 |
Júki Cunoda |
1:31.133 |
0.568 |
0.105 |
10 |
Alexander Albon |
1:31.436 |
0.871 |
0.067 |
11 |
Nico Hülkenberg |
1:31.456 |
0.891 |
0.176 |
12 |
Fernando Alonso |
1:31.472 |
0.907 |
0.216 |
13 |
Lance Stroll |
1:31.563 |
0.998 |
0.210 |
14 |
Carlos Sainz |
1:31.570 |
1.005 |
0.058 |
15 |
Esteban Ocon |
1:31.623 |
1.058 |
0.002 |
16 |
Pierre Gasly |
1:31.758 |
1.193 |
0.234 |
17 |
Gabriel Bortoleto |
1:31.906 |
1.341 |
0.235 |
18 |
Oliver Bearman |
1:32.018 |
1.453 |
0.000 |
19 |
Jack Doohan |
1:32.089 |
1.524 |
0.003 |
20 |
Liam Lawson |
1:32.174 |
1.609 |
0.000 |
2025 versus 2024
Meziročně nejvíce zrychlil tým Racing Bulls – o více než 3,8 sekundy. Vloni byl Ricciardo 12., letos se Hadjar dostal na 7. místo. Naopak nejméně se zlepšil Aston Martin. Vloni byl Alonso na startovním roštu třetí, letos o deset míst níže.
Tým |
2025 |
2024 |
Rozdíl (s) |
Racing Bulls |
31,000 |
34,802 |
-3,802 |
Mercedes |
30,723 |
34,371 |
-3,648 |
McLaren |
30,565 |
34,073 |
-3,508 |
Williams |
31,436 |
34,898 |
-3,462 |
Alpine |
31,758 |
35,094 |
-3,336 |
Ferrrari |
30,849 |
34,131 |
-3,282 |
Sauber |
31,456 |
34,478 |
-3,022 |
Red Bull |
30,706 |
33,644 |
-2,938 |
Haas |
31,623 |
34,445 |
-2,822 |
Aston Martin |
31,472 |
34,016 |
-2,544 |