Ferrari, Lotus a Force India, které blokovaly jakékoliv úpravy pneumatik, už změnily názor a jsou ochotné změny akceptovat.
K nenasazení upravených zadních pneumatik s kevlarem došlo kvůli odporu těchto tří týmů. Po Silverstonu odpor pominul.
"Je to úplně jiná pozice, než jsme měli předtím, protože předtím v tom nebyl element bezpečnosti," řekl zástupce šéfa Force Indie Bob Fernley pro Autosport. "Jakmile se objeví problém s bezpečností, my nebudeme kvůli technice riskovat zdraví lidí."
Za Ferrari hovořil šéf týmu Stefano Domenicali. "Pro mě je důležité jít v před a vyřešit ty problémy, protože je to velmi důležité pro nás všechny."
Ochotu nechat Pirelli provést změny potvrdil i Lotus. "Potřebujeme pracovat s Pirelli a najít řešení. Možná Pirelli potřebuje vyměnit kovový pás za kevlarový, my bychom to podpořili. Bezpečnost je základní starost."
Spolumajitel Force Indie Vidžaj Mallya však dodal, že i když jeho tým změny blokovat nebude, zůstává přesvědčený, že si za problémy můžou týmy samy.
"My nemáme žádné problémy, tak proč bychom měli dělat z cizích problémů naše? Ale samozřejmě nepřipadá v úvahu, aby tento tým byl nezodpovědný jakýmkoliv způsobem a protestoval proti navrhovaným změnám s dopadem na bezpečnost jen proto, aby protestoval, to nepřipadá v úvahu."
"Nicméně pokud věříme, že pár týmů pochopilo pneumatiky lépe a dokážou pneumatiky zvládat lépe, bez ohrožení bezpečnosti, proč bychom měli hlasovat pro změnu?"
Mallya dodal, že pneumatiky nejsou tak nebezpečné, jak se mohlo zdát. "Kromě vozu vzadu a jezdce, kterého může náhlá exploze vpředu vylekat, to z tohoto pohledu opravdu není velký problém s bezpečností."
"Neviděli jsme auta v divokém smyku vyjet mimo a bourat do bariér. Ale Pirelli musí udělat, co udělat musí, a spolupracovat s různými týmy, aby našlo řešení."