Týmy stále nevyřešily, kdo by měl kontrolovat Dohodou o omezení zdrojů

- nikdo vykašlete se na ní! Chtěl bych, aby F1 byla opět královnou motorsportu. Aby v ní závodili jen ti, kteří na to mají. Aby se odtrhla od všednosti svými nápady a technikou. A ne omezováním a přikazováním. To není F1, ale GP1.

Superkossan  |  15. 11. 2011 14:28

Jak by se ti líbila další vítězná éra Ferrari jako v letech 2000-2004?

Stráťa  |  15. 11. 2011 18:52

Spíš jak by se ti líbilo zrušení F1 pro nezájem týmů? Bez kontroly nákladů by brzo odešla spodní polovina týmů protože by an to neměli, pak by se z týmů jako FI, Renult nebo mercedes stala spodní polovina a protože by na víc neměli tak by šli taky a současná špička by to zabalila když by nebylo s kým závodit....

Superkossan  |  15. 11. 2011 19:05

Tohle měla být reakce na mě?

Mr. Kaše  |  15. 11. 2011 22:29

Jestli jsem to dobře pochopil, tak tvrdíš, že F1 mívala v historii větší rozpočty, a proto byla více královnou motorsportu, než je dnes? Jenže takové rozpočty jaké známe dnes se v F1 objevovaly až v 90. letech, ani to ale zdaleka nepřipomínalo astronomické částky, utracené zejména Toyotou a Ferrari v letech 2004 - 2008. Automobilky které si mohly dovolit vložit do F1 více peněz, než v ní vydělali (protože se jim to částečně vracelo v počtu prodaných vozů), natolik zdražili F1, že se na věčnost vydalo mnoho tradičních týmů (např. Arrows, Minardi, Benetton).
Vše vyvrcholilo v letech 2008 - 2009, kdy kvůli pouhým 1-2 neúspěšným sezónám došlo k mohutnému odlivu automobilek z F1.