Týmy odmítly celý balíček opatření k usnadnění předjíždění

FantomasMan  |  08. 04. 2018 06:36

Stále a dookola sa ukazuje, že demokracia do F1. A jednomyselný súhlas už vôbec !

Filip.H  |  07. 04. 2018 19:57

Co jim vadí na využití výfukových plynů ke zvýšení přítlaku? F1 byla vždy průkopníkem inovací a technologické evoluce, teď někdo něco zajímavého vymyslí (aktivní zavěšení, spalování oleje,...) a fia bác, konec, zakáže to. PROČ?!!! I když je mně williamsu líto, tak je dobře, že ten balíček odmítli, Jednoduchá aerodynamika a primitivní "objíždění" patří do nižřích sérií. DRS zabíjí souboje, útočník druhého snadno předjede a hned mu ujede, žádné kolo na kolo.

F1 předjíždění nepotřebuje, fanoušcci mají rádi nudný závody.

Lewis Hamilton sympaťák  |  07. 04. 2018 17:19

Alonso je velkým zklamáním

Lewis Hamilton sympaťák  |  07. 04. 2018 17:17

Max v kvaldě potvrdil skvělou formu v bariéře. Teď je řada na těch taliánech a Hem je v pohodě

to je pak těžký, když oni všecko odmítnou..ale minimálně křídla měli zjednodušit a difuzory taky...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

V tomhle mají ale pravdu. Je to celkem velká změna pravidel na to, aby mohla být provedena během půl roku. Musí se to řešit koncepčně jinak. Udělat opravdovou analýzu a od roku 2021 provést změny.

Forza Ferrari !!!

Pierre Gasly Ferda.  |  07. 04. 2018 16:31

Každým rokem se staví zcela nový vůz a teď je teprve začátek dubna.

Ale v rámci jedněch pravidel. Je to evoluce a né revoluce.

Samozřejmě že by se to stihlo, ale stálo by to například mimo jiné i dost peněz.

Forza Ferrari !!!

Pierre Gasly Ferda.  |  07. 04. 2018 16:46

Nemyslím si, že zjednodušení křídel by náklady zvýšilo. Spíše naopak.

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  07. 04. 2018 17:00

Jenže to zjednodušení znamená vyrobit X verzí křídel, které se budou všechny testovat na CFD.

Pierre Gasly Ferda.  |  07. 04. 2018 17:03

Takže žádná změna. Pouze nebudou muset vymýšlet tolik cimprlátek.

Charles Leclerc Dokugan  |  07. 04. 2018 17:12

Jste úplně vedle. Celé auto se staví s vědomím toho, že máme nějaké křídlo a víme, jak bude vypadat vzduch za přední nápravou. Třeba Ferrari by kompletně muselo předělat bočnice, protože bez složitých křídel, které odvracejí vzduch mimo přední kola, by do nich v životě nedostali dostatek vzduchu na chlazení. A to se netýká jen Ferrari a ne jen bočnic. Celé auto se staví s tím, že jsou schopni nějakým způsobem usměrnit vzduch předním křídlem. S jednodušším křídlem by třeba nebyli schopni uchladit motor, museli by kompletně předělat podlahu, deflektory, difuzor, zadní křídlo, úplně všechno.

Lucas di Grassi Stráťa  |  07. 04. 2018 17:09

No právě že je už začátek dubna, ony už jsou vozy na příští rok poměrně v pokročilé fázi návrhu. A zrovna přední křídlo ovlivňuje úplně vše a na koncepční změny je prostě pozdě.
A to se nebavíme o čase který si vyžádá taková úprava pravidel sama o sobě, hotové pravidla by byli kdy? V září? To jdou některé části vozu do výroby aby byli připraveny na testy.

V tomhle mají ale pravdu. Je to celkem velká změna pravidel na to, aby mohla být provedena během půl roku. Musí se to řešit koncepčně jinak. Udělat opravdovou analýzu a od roku 2021 provést změny.

Forza Ferrari !!!



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.