Podle technického ředitele Williamsu mají letos týmy problém s pochopením pneumatik.
„Když se podíváte na několik posledních závodů, tak je tam pár věcí, které jsou docela příznačné pro tuto sezónu,“ řekl Symonds pro Motorsport.com.
„V Kanadě jsme měli skvělý závod, stejně jako Force India, zatímco Red Bull hodně zápasil a Ferrari nebylo úplně tam, kde by mělo být.“
„Přesunuli jsme se do Ázerbájdžánu a bylo to podobné. Měli jsme pár věcí, které nás tam znepokojily, ale obecně jsme byli v pořádku, Mercedes také a Force India také. Red Bull nebyl tam, kde by měl být.“
„Pak jsme přijeli do Rakouska a my a Force India jsme opravdu těžce zápasili s pneumatikami. Ani jeden z nás nemohl přinutit pneumatiky pracovat.“
„Red Bull měl v Kanadě na rychlém okruhu a za chladných podmínek problémy s pneumatikami. V Rakousku na rychlé trati a s nízkými teplotami, tedy za stejných podmínek, bojoval s Mercedesem.“
Podle Symondse mají týmy letos problém pneumatiky pochopit. Velkým tématem jsou přitom minimální tlaky – které jsou poměrně vysoké a některé týmy v dřívější fázi sezóny údajně přišly na to, jak tlak po startu o něco snížit. Nyní by to již nemělo být možné. Symonds si ale nemyslí, že by zrovna v tom byl zakopaný pes. Vše je to prý o samotných směsích.
Foto: Getty Images / Mark Thompson