Howett: Musíme to hodit za hlavu.
Toyotě se ve Valencii vůbec nedařilo. Jarno Trulli jel strategii dvou zastávek a skončil třináctý, Timo Glock sice poprvé v kariéře zajel nejrychlejší kolo, ale dojel o příčku za svým týmovým kolegou.
Trulli sice s nejtěžším autem v závodním poli předjel na začátku tři jezdce, přesto od začátku nebyl spokojen. "Auto se od kvalifikace vůbec nezlepšilo. Neměl jsem dostatečnou přilnavost," stěžoval si Ital. "Udělal jsem maximum, ale nemohl jsem zlepšit svou pozici. Doufám, že v Belgii to bude lepší."
Glock se hned na začátku zapletl do kolize, při které si poškodil pneumatiku. "Škoda, že závod začal takhle, protože jinak jsme byli docela rychlí. V první zatáčce jsem musel najet hodně dovnitř, abych se vyhnul vozům, které šly za mnou pozdě na brzdy. Někdo do mě zezadu narazil, takže jsem pak neměl šanci zajet nějakou slušnou pozici," vysvětlil. "Ale po zbytek závodu jsem se snažil, jak jen to šlo. Získal jsem alespoň nějaká data. Nejrychlejším kolem jsem ukázal, jak jsme na tom mohli být."
S výsledkem samozřejmě nemohl být spokojen ani prezident týmu John Howett. "Musíme to hodit za hlavu. Příští týden nás čeká další závod, který ukáže náš pravý potenciál," věří. "Musíme porozumět, proč je naše kvalifikační tempo horší než závodní. Naše auto je celkem konkurenceschopné, jak ukázal Timo nejrychlejším kolem. Musíme toho využít."