Toyota včera zaznamenala svůj největší úspěch v kvalifikaci, když obsadila celou první řadu. Vozy japonského týmu však slibnou startovní pozici ve vítězství přetavit nedokázaly. Jarno Trulli se nicméně na stupně vítězů podíval, dojel třetí. Timo Glock obsadil sedmou pozici.
"Jsem trochu zklamaný, protože jsem trošku počítal s tím, že by tu Toyota mohla slavit své první vítězství. Na startu jsem se bohužel o místo propadl. Pak to bylo hodně těžké. Následoval jsem svého kolegu, ale jel jsem na pozdější zastávku. Pak jsem musel také dlouho vydržet na tvrdší směsi pneumatik. Musel jsem bojovat s množstvím soupeřů. Na tvrdší směsi pneumatik jsem nebyl úplně rychlý, nicméně byl jsem konkurenceschopný.
Po poslední zastávce se přede mě dostal Vettel. Jel na tvrdých pneumatikách, zatímco já měl nasazené měkké. Dotíral jsem na něj, protože jsem byl rychlejší. Nebyl ale způsob, jak ho předjet. Chtěl bych týmu poděkovat, odvedl hodně dobrou práci. V příštím závodě hodláme opět bojovat," řekl Trulli.
Timo Glock po slibném úvodu závodu nemůže být se dvěma body spokojen. Na začátku dokonce chvíli vedl závod a před první zastávkou v boxech si budoval náskok před svým týmovým kolegou. Tvrdá směs pneumatik však Glockovo snažení značně zkomplikovala.
"Těžký závod. Začátek vypadal slibně, startoval jsem ze špinavé stopy, ale dostal se před Jarna. Docela mě to překvapilo. V prvním úseku závodu se mi dařilo budovat si před Jarnem drobný náskok. Byli jsme první, kdo zajel do boxů, což nebylo ideální. V první zastávce jsme nasadili tvrdou směs pneumatik. V prvních dvou kolech po návštěvě mechaniků jsem ztratil... ani nevím kolik sekund. V dalších deseti, patnácti kolech to také nebylo ideální. Neměl jsem šanci.
Byl jsem skoro o šest desetin sekundy pomalejší než Jarno. Po dvaceti kolech bylo jasné, že na stupně vítězů to nebude. Problém tkvěl pouze v pneumatikách. Jednoduše se nechtěly zahřát. Největší ztrátu jsem nabral ve druhém stintu," prohlásil zklamaný Glock.