Tři pruhy ve F1. Adidas bude novým partnerem Mercedesu | Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Tři pruhy ve F1. Adidas bude novým partnerem Mercedesu

Adidas se stal oficiálním partnerem Mercedesu. Dodá i závodní kombinézy.

Dva bratři se kdysi pohádali a založili si dvě oděvní značky. Rudolf Dassler Pumu a Adolf (Adi) Dassler adidas. 

Puma je ve F1 etablována. Její logo najdeme u Ferrari, Williamsu ale také F1 jako takové. Puma byla rovněž partnerem Mercedesu. Nyní ji u stříbrných šípů nahradí adidas.

„Společnost adidas dnes oznamuje víceleté partnerství s týmem Mercedes-AMG PETRONAS F1, které spojuje dvě ikony jednoho z nejrychleji se rozvíjejících sportů na světě. Tato spolupráce představuje významný okamžik v historii značky adidas, která vstupuje na vrchol motorsportu – do formule 1,“ uvádí oficiální tisková zpráva Mercedesu.

„Jako oficiální týmový partner týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1 navrhne a vytvoří adidas kompletní řadu kombinující výkon a styl pro celý tým, včetně jezdců, mechaniků a inženýrů.“

„Jsme velmi rádi, že se vracíme do světa motorsportu,“ řekl generální ředitel společnosti adidas Bjørn Gulden. 

„Zájem o motorsport obecně a zvláště o Formuli 1 velmi roste. Oslovuje nové zákazníky a má velký vliv na sport a městskou kulturu. Jsme nesmírně hrdí na to, že můžeme představit tři pruhy v F1 jako oficiálního týmového partnera týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1 – jednoho z nejúspěšnějších týmů vůbec. Společně sdílíme vášeň pro rychlost, inovace a výkon. Budeme podporovat jezdce a tým, aby na trati posouvali své hranice. Mimo trať přineseme do sportu nový pohled, představíme vzrušující lifestylové produkty a rozšíříme záběr na novou generaci fanoušků. Těšíme se na podporu Mercedes-AMG PETRONAS F1 a na společné vítězství.“

„Naše partnerství se značkou adidas je jasným vyjádřením našeho záměru, protože začínáme psát další kapitolu našeho týmu,“ řekl Toto Wolff. „Adidas je ikonická značka, která sdílí naše odhodlání nejen ke špičkovému výkonu, ale také ke stylu a sofistikovanosti. Toto oznámení proto představuje průlomovou spolupráci, která nově definuje, co v našem sportu znamená týmové a fanouškovské oblečení.“

Doporučujeme

Články odjinud