Tři motory na sezónu zůstanou, myslí si Todt

Co víc udělat aby Mercedes dále vyhrával, než jim pomoci pravidly. A že prý FIAri. Co mě nabádá k tomu sledovat, že od doby co dominuje Mercedes se nebrečí a nepráská kdo porušuje pravidla. Najednou je klid. Kdo asi nejvíc plakal?

FoxPw  |  06. 12. 2017 15:48

Mluvíme tady jen o penalizacích, ale mě by docela zajímalo, kdo vlastně platí ty nadlimitní motory. Jestli výrobce (jakoby v rámci záruky) nebo zákazník, že je chce. U McLarenu-Hondy se určitě nebude jednat o malou částku.

Pierre Gasly Ferda.  |  06. 12. 2017 16:03

Proč by výrobce měl platit za rozbitý motor, který je poškozený kvůli havárii, případně pochybení týmu?

FoxPw  |  06. 12. 2017 17:39

Těch rozbitých havárií bylo minimum. U většiny odešela nějaká komponenta motoru jednoduše proto, že nevydržela předpokládanou živostnost. Pokud mě paměť neklame, tak u McLarenu-Hondy to bylo tak 15 motorů, které nasadili navíc. A ke konci seriálu "odešlo" i dost motorů Renaultu u jejich zákazníků (specielně u TR).

Pierre Gasly Ferda.  |  06. 12. 2017 15:40

Může mi někdo vysvětlit v čem týmy ušetří?
Když motor či jiná součástka klekne mimo limit, tak se stejně musí nahradit novou a pravidla s tím nic neudělají.
Pouze panáčci z FIA si budou mnout ruce jak to dokonale vymysleli.

FoxPw  |  06. 12. 2017 17:42

To právě záleží na tom, zda nadlimitní motor nebo komponentu platí zákazník nebo jeho výrobce.

culipero  |  06. 12. 2017 15:26

Horner pořád jenom brblá.Von ten motor od Renaultu taky nebude kdovíco.😃

Fernando Alonso JmX1977  |  06. 12. 2017 14:47

osobne dufam, ze Ferrari dalsiu sezonu bude prvy tym, co na tri motory na sezonu doplati...

FantomasMan  |  06. 12. 2017 14:40

Toto je super článok na porovnanie nákadovosti F1 vs Indycar. A jasne sa ukazuje ako je FIA mimo reality a volí zlý koncept motoru.
http://gas2.org/2016/05/28/difference-ind...

FoxPw  |  06. 12. 2017 21:45

Dobré srovnání. F1 je víc jak 50x dražší, než Indy Car, ale zábava určitě není 50x lepší. Co mi na Indy trochu vadí, je náhodnost smůly nebo štěstí na časté žluté fáze.

FoxPw  |  06. 12. 2017 13:09

Proč nadávají na Ferrari? Tohle přeci "někdo" navrhnul už dávno a týmy se proti tomu mohly ohradit v době, kdy stačila na změnu většina. Snad nejsou jako naši poslanci, kteří ničemu nerozumí nebo v lavicích chrápou a pak se diví, co vlastně odhlasovali.

Proč na ně nenadávat? Možnost zrušit to tam byla. Ferrari řeklo ne. Proč bysme jim neměli nadávat?

Fanoušek Mercedesu by měl v tomhle mlčet. Mercedes by byl pravděpodobně taky proti kdyby došlo na hlasování.

Forza Ferrari !!!

No určitě, to se to kecá teoreticky, co? :)

Nehlasovalo se, nevyjádřili se všichni. Jediné co víme jistě je, že Ferrari bylo jasné proti a proto se ani nehlasovalo.
Ale reálně nedává smysl, aby Mercedes nebyl proti. Můžeš to zpochybňovat, určitě se ti to pro tupé hejtovani stačí, ale realita by byla pravděpodobně jiná 😉

Forza Ferrari !!!

Proč by měl být Mercedes proti? Pokud na výdrži zamakají všichni tak je výhoda miniaturní. Místo toho by se uvolnil limit třeba na 6 a mohli by nasazovat upgrade častěji (s tím, jaký mají náskok a jaké mají prostředky). To by pro ně byla mnohem větší výhoda. Nehledě na to že by vypadali jako idioti když nízký limit poslední dobou kritizují jako všichni ostatní. Prostě ten krok Ferrari byla blbost a je úžasné vidět jak všechny zdejší špagety otočily z hejťění limitu 3 komponent na to, že to vlastně není tak špatný, je to výhoda a kdesi cosi. No, prostě fanoušci Ferrari, co k tomu říct.

Kimi Räikkönen majkonnen  |  06. 12. 2017 13:33

Nikto v tomto na Ferrari nenadáva. Každý tak nejak kritizuje tento systém, ale tak ako píšeš, schválili si to samotné tímy. Prečo by teraz po investícií napr. do spoľahlivosti malo robiť Ferrari ústupky?

Povolil bych 1 motor na 1 GP. To je férové.

McLaren fan since Ayrton Senna era (1988-93)

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  06. 12. 2017 15:38

Já bych se vrátil k osmi na sezónu, když byly ještě V8.

Ještěže ty špagetky máme :) Nejenom že nám zpříjemní sledování F1 tím, jak neustále tápou ve tmě a frustrovaně si kazí sezónu, ale taky kvůli nim neprojdou změny, které si přejí všichni (až na ně :) )


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:22 | Podle Sirotkina je nové přední křídlo Williamsu krokem vpřed.
17:40 | Vypadá to, že by jezdci v Německu mohli mít problém s puchýři, ale v neděli bude možná o něco chladněji.
13:16 | Alonso: Kdo je ten Renault přede mnou? Inženýr: Hülkenberg Alonso: Amatér!
11:47 | Ricciardo nasadil nový MGU-K, baterii a elektroniku. Čekají ho penalizace.

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink Ricciardo (1:13.525)
2. trénink Verstappen (1:13.085)
Sobota 21. července 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. července 2018
Závod 15.10