Třetí část kvalifikace byla pro Mercedes spíše taktickou hrou

-Ligier-  |  24. 09. 2011 20:29

Zas....tracena taktika to jsou zavody? Stvaly mne tankovaci zastavky a saskec s tim ale tohle..? Zlaty osmdesaty leta, wing cars a pak turba..supersilny kvalifikacni motory..a zavody kde to mnohdy nekomu kikslo a byla necekana zmena..a stalo to zlomek co dnes. Ale nebudu si nalhavat..i tehdy se nadavalo na nudne zavody..

bafunak F1  |  24. 09. 2011 22:01
Silenoz  |  24. 09. 2011 20:05

zmenit pravidla. Tohle taktizovani mi prijde dosti trapne!!!
3 vozy nevyjedou radeji ani na drahu, to jsou zavody :(((
Zmenit pravidla at je to jako za starych casu.

oskiii  |  24. 09. 2011 19:59

pročpak ty mínusy....aspoň to bylo drama do poslední vteřiny...bez nějakých taktických úmyslů a šetření....prostě vyždímat z vozu maximum

PuffyIceman  |  24. 09. 2011 20:02

Že vraj bez taktickych umyslov. A preco vtedy top timy zvycajne vysli do kvaldy az v poslednych minutach, ked bola trat dostatocne pogumovana?

oskiii  |  24. 09. 2011 20:03

No pokud se nepletu, tak v kvalifikaci, kdy do té doby bylo na trati neježeděno více než dost, není moc diskuze o pogumované trati. Tady šlo spíše o to, že časy, resp. rozdíly mezi prvními jezdci byly minimální a tak bylo potřeba zajet rychlé kolo tak, aby soupeř neměl šanci "odpovědět". Dnes, kdy RbR jezdí o -0,5s rychleji než zbytek pole, další dva týmy se vejdou do +0,5s a následují týmy jdou přes +1s je prakticky fraška, která se neustále opakuje dokola. Jen prostě jsou auta více vidět, jinak tento systém kvalifikace je o ničem ...

V  |  24. 09. 2011 21:46

Me tenhle kvalifikacni system pride nejlepsi jakej kdy byl. Jezdi se s lehkejma autama, coz je podstata kvalifikace, jedina nevyhoda je absence kvalifikacnich pneumatik. Rikat, ze je to letos nuda a odvolavat se na stary casy je minimalne nemistny. Napr zlaty stary casy 92 nebo 99, tehdy byl taky vitez kvalifikace taky jasnej. Proste sem tam nekdo dominuje

V  |  24. 09. 2011 20:11

me to zase tak zajimavy nepride, touhle doubou sem F1 uz sledoval a ze by byla lepsi nez ta dnesni, to fakt ne

To je potřeba otevřít oči !!

V  |  24. 09. 2011 20:46

myslis, ze na to koukam se zavrenejma?

Asi ano, pokud nevidíš jasný rozdíl ... tehdy se jezdilo a hlavně závodilo naprosto jinak.

V  |  24. 09. 2011 21:34

byly jiny pravidla,ale zavody nebyly moc zajimavy, kazdou sezonu par svetlejch okamziku. Kdyz to srovnam s 2010, tak to byla jedna z nej sezon co sem videl. A zavody byly vetsinou lepsi nez tenkrat.

Nechápu ty palce dolů?? 1h kvlady měly koule, rozdíly pár setin sekundy! Ne jak teď, kdy rozdíl mezi RbR a zbytkem pole začíná na 0,4s ... to je prostě moc. Je sice "veselé", že další 2 týmy jsou schopni odjezdit někde okolo +0,7s, ale to je asi tak vše. V těchto dobách byla ještě F1 Formulí 1 ... kdy pilot zajel své TOP kolo klidně ve stintu 5-7kol, přičemž nejrychlejší bylo až to poslední kolo ... dneska je to prostě trapárna a umělina.


1 2 3 4