Toyoty jsou nejlehčí, nejtěžší jsou BMW redakce F1sport.cz 25. dubna 2009 [GP Bahrajnu - hmotnost vozů na startu závodu] Výpis hmotností vozů potvrzuje podezření mnohých. Toyota se do první řady dostala s nejlehčími auty. Zdaleka nejtěžší jsou obě BMW. Od váhy vozu je třeba odečíst 612 kilo, což by měla být hmotnost auta s jezdcem (605 kg) plus rezerva (7 kg). To se dělí spotřebou na kolo. V Bahrajnu asi 2,66 kilo. Výsledek je v posledním sloupci tabulky a ukazuje, v kolikátém kole přibližně pojede jezdec k první zastávce. Podle dolního boxu pak můžete odhadnout, kdo pojede jakou strategii. Jezdec Tým kg zásoba/kola 1. Jarno Trulli Toyota 648.5 13 2. Timo Glock Toyota 643.0 11 3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 659.0 17 4. Jenson Button Brawn-Mercedes 652.5 15 5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 652.5 15 6. Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 649.0 13 7. Fernando Alonso Renault 650.5 14 8. Felipe Massa Ferrari 664.5 19 9. Nico Rosberg Williams-Toyota 670.5 21 10. Kimi Räikkönen Ferrari 671.5 22 11. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 678.5 25 12. Kazuki Nakajima Williams-Toyota 680.9 25 13. Robert Kubica BMW-Sauber 698.6 32 14. Nick Heidfeld BMW-Sauber 696.3 31 15. Nelson Piquet Renault 677.6 24 16. Adrian Sutil Force India-Mercedes 679.0 25 17. Sébastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 678.5 25 18. Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 652.0 15 19. Mark Webber Red Bull-Renault 656.0 16 20. Sébastien Bourdais Toro Rosso-Ferrari 667.5 20 Základní čísla Počet kol 57 Délka okruhu 5 412 m Délka závodu 308,238 km Zpomalení kvůli palivu 10kg=0,38s Spotřeba 1 kolo=2,66kg Strategie zastávek: Na jednu 27. – 33. kolo Na dvě 12. – 15. a 33. – 37. kolo Na tři 6. – 12. a 20. – 27. a 37. – 45. kolo F1sport.cz VýsledkyBMW