Tost byl šokován, v jakém stavu přišla Honda od McLarenu

RB prej pro Hondu vytvořil novy podvozek, ktery maji v japonsku pro motor. Vse by mohlo byt na dobre ceste, ale zasadni zmena motoru mize dost rychlosti sasi RB zamichat, kor kdyz jsou tam i zmeny aera. Verstappen jeste pristi rok boj o titul neceka, pocita až s rokem 2020. Marco tedy ceka vice, uvidíme

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Pierre Gasly Ferda.  |  28. 12. 2018 00:38

Jinými slovy, není nad Mercedes.

1.BUT, 2.ROS, 3.ALO, 4.HUL

Honda honda honda nic nepojede lip nez ta naše Honda 😂😂😂🤣🤣

chčije a chčije

A jeste k motorum a HCCI.
Ono i to HCCI bude neco jako TOP sasi McL. Vsichni o nem mluvili, ale nikdo ho nikdy nevidel.
HCCI asi pravdepodobne ani nepouziva, protoze je to zpusob zapalovani vhodny pro konstatni provozni parametry motoru a to se u F1 proste nevidi. Mezi lidmi co do motoru delaji se o tom otevrene diskutuje, ze je to novinarska kachna, ktere se vetsina chytla, jako nejlepsiho sasi McL. Nakonec to bude pouze o TJI, kdy vyladene predkomurkove zapalovani je srovnatelne s HCCI. Proste Ferrari a Mercedes pouzivaji predkomurkove zapalovani od firmy Mahle. O Ferrari je to davno zname, kdy se tim sama firma Mahle chlubila. Mercedes prost skocil na tento motor nekdy okolo roku 2007 a vycucnul spoustu firem a po 11 letech jim to proste jede. Honda bohuzel vyviji vse sama se svymi lidmi. Takze tech 4-5 let to proste trva, coz uz Honda rikala od pocatku, ale McL nechtel slyset a chtel zazraky hned. Honda ma ted pred sebou dva roky, kdy se ukaze, ze jeji vyvoje musel byt 2x rychlesji nez spicky, aby je dohnala a ona je dohani, resp. skoro dohnala, coz uvidime pristi rok.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 27. 12. 2018 19:10

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  27. 12. 2018 21:40

To s tim, že HCCI je kachna, jsi drobet mimo. A TJI s tím přímo souvisí, bez toho HCCI nebude u benzínu. Další faktor k tomu stálýmu pracovnímu oknu je složení paliva, tady vidim tu hlavní a nepochopitelnou hrubici Mclarenu, když jim k motoru stavěnýmu na mobil, vyměnili na poslední chvilku paliváře za BP....

T.E.CH  |  28. 12. 2018 12:58

Rovere, tam byl problém s navrhem spalováku,(2017) neměli s tím žádnou zkušenost, měsíc to bylo na stolici,(jenom!!!!!) to nestačí, to by nezvládl nikdo. Proč asi Ferrari si to nechalo udělat od Mahle a měli tam i motor na stolici, dělaly jim i písty.
Mercedes už si písty dělá sám.... Zimmerman jim předal veškeré info, Mercedes s tím nejspíše souhlasil.......Honda si to chtěla udělat sama, na vývoj měla 9 měsíců, pomoc zvenčí nechtěla, tak to dopadlo jak dopadlo.Časově to zvládnout prostě nešlo...

Netvrdím, že díky palivu nemohl být menší výkon....ale to s nefunkčností motoru fakt nesouviselo.Těch věcí co tam bylo špatně, bylo více....

Co, zase jedes houna jako vzdycky?
Jakej problem se spalovakem? Co to meles? Byl tam problem s prevodovkou, kterou McL dodal den pred testem auto. To je vysmech? Ono kdyz ladis vibrace, tak to asi chce prevodovku, ale to ty netusis
Honda si chce delat vse sama a ma to hlavu a patu

Diky palivu nejen ze mohli mit menis vykon, ale i vibrace, ale to ty zase netusis. Pokud umis jen houno a to jeste zlucarky, tak je to o nicem. Ono RB a Renault jasne ukazuje, co je palivem, kdy RB nasadil i 2.upgrade a renault nic.
Proste kdyz se to hodi pomluvit Hondu tak to vyslo knizne
Ano tech veci u McL bylo spatne mnohem vice, rekl bych ze velmi hodne

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  28. 12. 2018 21:43

ElSeňor HCCI je vznětový spalování, jinak dříve u benzínu známý jako missfire..... HCCI umí spoutat samovolnej špatně časovanej missfire na takovej dobře časovanej "now must fire". Takže logicky, když je HCCI drobet mimo vokno, tak vznikaj bad vibrations, tzn opak toho, o čem zpívávali kluci až starci z Beach Boys. Jakejkoliv další komponent působí jen jako přenašeč těchhle "bad vibrations", a bez snahy o vytvoření dynamických protivah dále jako zesilovač těchto "bad vibrations", a protiváhu nikdo dělat nechce, to je váha navíc na rotujících částech, ta žere výkon takže to nikdo nechce, navíc je jediné správné řešit příčinu, a ne snažit se kompromisně rovnat následky. Honda s HCCI bojuje hodně, neni to sranda prostě, ano, dělaj si všechno sami, frajeři. Z mojí strany respekt, ať si rejpe kdo chce co chce, Honda je na celý planetě tou společností, s největšim duchovnim dědictvím. Nikdo jinej nemá víc vynálezů, a v praxi použitelnejch patentů, tj technologický NWO tahle Honda.... 😁

Stoffel Vandoorne Rover78  |  28. 12. 2018 21:45

Samozřejmě už sem nalitej, ale furt mi to myslí, myslim... 😁

Jestli se nepletu je povolen jeden vstrikovac a jedna svicka na valec. Nevim kolik je povoleno vstriku, snad vice, neco jsem slysel o 5 nebo tak, ale je to jedno. Kdyz vezmeme v uvahu, ze je povolen jeden vstrikovac a svicka a oboji je v predkomoru, ktera ma tak 2% objemu valce, tak se mi nezda, ze je tu prostor pro HCCI. Chapu, ze to muze fungovat dobre pri ustalenem provozu spalovalu a kdyz je vstrikovac zavefen primo do valce, ale takhle s TJI se mi to moc nezda. Samozrejme to neni z me hlavy, ale lidi co delaji do motoru se nad tim trochu vice zamysleli. Je fakt, ze v kazdem valci je zaveden merak tlaku, takze je to hidne zmaklej motor. Uvidime casem, ale pokud to TJI dokaze zvladnout vykon a ucinnost na urovni HCCI neni duvod pro zavodni motor slozite ladit HCCI. Ty akcelerace proste HCCI davat jednoduse nebude, za 10, 20 let mozna, ale ted trochu pochybuji

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  28. 12. 2018 20:43

Samozřejmě TECu, problém se spalovákem, navrženym tak aby fungoval s určitym olejem, a určitou spalovací směsí, kterejžto spalovák pak nefungoval s úplně jinym olejem a jinym složení spalovací směsi, kdo to mohl čekat že jo, určitě né pohlaváři z Mcl jak bylo vidno. Nebo to bylo naschvál? Mcl nechtěl od size zero odstoupit, ale Honda si postavila hlavu, co pak mohli obě strany dělat, že jo. A ten mediální witch hunt co následoval na Hondu byl podle tebe v pořádku, zdá se mi, že na jeho vlnách stále jedeš, taky důvod proč je pro mne tak jednoduchý nad tebou dost často mávnout rukou. Když to shrnu, tak věřim že si oba uvědujeme, že nic neni jen černý nebo bílý..... 😉

Ono to HCCI a TJi nema az tolik spolecneho. Z prekomurky leti zapalena smes a ta je zapalena svickou v predkomurce.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  28. 12. 2018 20:33

Vole, TJI and HCCI are all about ignition fuel mixture without any artificial sources...... Žádná svíčka v předkomůrce, ta komůrka je na předtlak směsi akorát. Dále k pravidlum F1 ohledně spalovacích cyklů, jenom jedna svíčka na válec je povolena, a "pouze" pět zážehů od tý jedný svíčky na válec během jednoho celého cyklu je povoleno. TJI je technologie přípravy směsi k umožnění fungování HCCI v opravdu širokém pracovním okně. Polopatě, ale jednodušejc to popsat neumim.

Co jsem videl tohle od Mahle
https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2016/0...
Vytrik paliva do predkomurky a zazeh svickou a ten vybuch zazehne nasledne cely valec. Je to mnohem rychlejsi zapaleni smesi ve valci, kry je ve valci mnohem vhudsi smes, snad 1:40 nebo neco okolo, mozna 1:50. V predkomurce bezny pomer cca Lamda=1.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?


1 2 3 4 5 6

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:35 | Juan Manuel Correa zůstává nadále v umělém spánku a s dýcháním mu pomáhají přístroje. Stav jeho plic se zlepšuje a jakmile to bude možné, čekají ho další operace v oblasti dolních končetin.
17. září | Před 90 lety se narodil Stirling Moss
17. září | Šíří se spekulace, že bychom se jméno druhého jezdce Haasu pro příští rok (vedle Magnussena) mohli dozvědět do začátku prvního tréninku v Singapuru. Podle Haasu se vybírá mezi Grosjeanem a Hülkenbergem.
16. září | Mattia Binotto věří, že Ferrari může letos ještě vyhrát.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink 10.30–12.00
2. trénink 14.30–16.00
Sobota 21. září 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10