Tost byl šokován, v jakém stavu přišla Honda od McLarenu

RB prej pro Hondu vytvořil novy podvozek, ktery maji v japonsku pro motor. Vse by mohlo byt na dobre ceste, ale zasadni zmena motoru mize dost rychlosti sasi RB zamichat, kor kdyz jsou tam i zmeny aera. Verstappen jeste pristi rok boj o titul neceka, pocita až s rokem 2020. Marco tedy ceka vice, uvidíme

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Pierre Gasly Ferda.  |  28. 12. 2018 00:38

Jinými slovy, není nad Mercedes.

1.BUT, 2.ROS, 3.ALO, 4.HUL

Honda honda honda nic nepojede lip nez ta naše Honda 😂😂😂🤣🤣

chčije a chčije

A jeste k motorum a HCCI.
Ono i to HCCI bude neco jako TOP sasi McL. Vsichni o nem mluvili, ale nikdo ho nikdy nevidel.
HCCI asi pravdepodobne ani nepouziva, protoze je to zpusob zapalovani vhodny pro konstatni provozni parametry motoru a to se u F1 proste nevidi. Mezi lidmi co do motoru delaji se o tom otevrene diskutuje, ze je to novinarska kachna, ktere se vetsina chytla, jako nejlepsiho sasi McL. Nakonec to bude pouze o TJI, kdy vyladene predkomurkove zapalovani je srovnatelne s HCCI. Proste Ferrari a Mercedes pouzivaji predkomurkove zapalovani od firmy Mahle. O Ferrari je to davno zname, kdy se tim sama firma Mahle chlubila. Mercedes prost skocil na tento motor nekdy okolo roku 2007 a vycucnul spoustu firem a po 11 letech jim to proste jede. Honda bohuzel vyviji vse sama se svymi lidmi. Takze tech 4-5 let to proste trva, coz uz Honda rikala od pocatku, ale McL nechtel slyset a chtel zazraky hned. Honda ma ted pred sebou dva roky, kdy se ukaze, ze jeji vyvoje musel byt 2x rychlesji nez spicky, aby je dohnala a ona je dohani, resp. skoro dohnala, coz uvidime pristi rok.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 27. 12. 2018 19:10

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  27. 12. 2018 21:40

To s tim, že HCCI je kachna, jsi drobet mimo. A TJI s tím přímo souvisí, bez toho HCCI nebude u benzínu. Další faktor k tomu stálýmu pracovnímu oknu je složení paliva, tady vidim tu hlavní a nepochopitelnou hrubici Mclarenu, když jim k motoru stavěnýmu na mobil, vyměnili na poslední chvilku paliváře za BP....

T.E.CH  |  28. 12. 2018 12:58

Rovere, tam byl problém s navrhem spalováku,(2017) neměli s tím žádnou zkušenost, měsíc to bylo na stolici,(jenom!!!!!) to nestačí, to by nezvládl nikdo. Proč asi Ferrari si to nechalo udělat od Mahle a měli tam i motor na stolici, dělaly jim i písty.
Mercedes už si písty dělá sám.... Zimmerman jim předal veškeré info, Mercedes s tím nejspíše souhlasil.......Honda si to chtěla udělat sama, na vývoj měla 9 měsíců, pomoc zvenčí nechtěla, tak to dopadlo jak dopadlo.Časově to zvládnout prostě nešlo...

Netvrdím, že díky palivu nemohl být menší výkon....ale to s nefunkčností motoru fakt nesouviselo.Těch věcí co tam bylo špatně, bylo více....

Co, zase jedes houna jako vzdycky?
Jakej problem se spalovakem? Co to meles? Byl tam problem s prevodovkou, kterou McL dodal den pred testem auto. To je vysmech? Ono kdyz ladis vibrace, tak to asi chce prevodovku, ale to ty netusis
Honda si chce delat vse sama a ma to hlavu a patu

Diky palivu nejen ze mohli mit menis vykon, ale i vibrace, ale to ty zase netusis. Pokud umis jen houno a to jeste zlucarky, tak je to o nicem. Ono RB a Renault jasne ukazuje, co je palivem, kdy RB nasadil i 2.upgrade a renault nic.
Proste kdyz se to hodi pomluvit Hondu tak to vyslo knizne
Ano tech veci u McL bylo spatne mnohem vice, rekl bych ze velmi hodne

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  28. 12. 2018 21:43

ElSeňor HCCI je vznětový spalování, jinak dříve u benzínu známý jako missfire..... HCCI umí spoutat samovolnej špatně časovanej missfire na takovej dobře časovanej "now must fire". Takže logicky, když je HCCI drobet mimo vokno, tak vznikaj bad vibrations, tzn opak toho, o čem zpívávali kluci až starci z Beach Boys. Jakejkoliv další komponent působí jen jako přenašeč těchhle "bad vibrations", a bez snahy o vytvoření dynamických protivah dále jako zesilovač těchto "bad vibrations", a protiváhu nikdo dělat nechce, to je váha navíc na rotujících částech, ta žere výkon takže to nikdo nechce, navíc je jediné správné řešit příčinu, a ne snažit se kompromisně rovnat následky. Honda s HCCI bojuje hodně, neni to sranda prostě, ano, dělaj si všechno sami, frajeři. Z mojí strany respekt, ať si rejpe kdo chce co chce, Honda je na celý planetě tou společností, s největšim duchovnim dědictvím. Nikdo jinej nemá víc vynálezů, a v praxi použitelnejch patentů, tj technologický NWO tahle Honda.... 😁

Stoffel Vandoorne Rover78  |  28. 12. 2018 21:45

Samozřejmě už sem nalitej, ale furt mi to myslí, myslim... 😁

Jestli se nepletu je povolen jeden vstrikovac a jedna svicka na valec. Nevim kolik je povoleno vstriku, snad vice, neco jsem slysel o 5 nebo tak, ale je to jedno. Kdyz vezmeme v uvahu, ze je povolen jeden vstrikovac a svicka a oboji je v predkomoru, ktera ma tak 2% objemu valce, tak se mi nezda, ze je tu prostor pro HCCI. Chapu, ze to muze fungovat dobre pri ustalenem provozu spalovalu a kdyz je vstrikovac zavefen primo do valce, ale takhle s TJI se mi to moc nezda. Samozrejme to neni z me hlavy, ale lidi co delaji do motoru se nad tim trochu vice zamysleli. Je fakt, ze v kazdem valci je zaveden merak tlaku, takze je to hidne zmaklej motor. Uvidime casem, ale pokud to TJI dokaze zvladnout vykon a ucinnost na urovni HCCI neni duvod pro zavodni motor slozite ladit HCCI. Ty akcelerace proste HCCI davat jednoduse nebude, za 10, 20 let mozna, ale ted trochu pochybuji

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  28. 12. 2018 20:43

Samozřejmě TECu, problém se spalovákem, navrženym tak aby fungoval s určitym olejem, a určitou spalovací směsí, kterejžto spalovák pak nefungoval s úplně jinym olejem a jinym složení spalovací směsi, kdo to mohl čekat že jo, určitě né pohlaváři z Mcl jak bylo vidno. Nebo to bylo naschvál? Mcl nechtěl od size zero odstoupit, ale Honda si postavila hlavu, co pak mohli obě strany dělat, že jo. A ten mediální witch hunt co následoval na Hondu byl podle tebe v pořádku, zdá se mi, že na jeho vlnách stále jedeš, taky důvod proč je pro mne tak jednoduchý nad tebou dost často mávnout rukou. Když to shrnu, tak věřim že si oba uvědujeme, že nic neni jen černý nebo bílý..... 😉

Ono to HCCI a TJi nema az tolik spolecneho. Z prekomurky leti zapalena smes a ta je zapalena svickou v predkomurce.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  28. 12. 2018 20:33

Vole, TJI and HCCI are all about ignition fuel mixture without any artificial sources...... Žádná svíčka v předkomůrce, ta komůrka je na předtlak směsi akorát. Dále k pravidlum F1 ohledně spalovacích cyklů, jenom jedna svíčka na válec je povolena, a "pouze" pět zážehů od tý jedný svíčky na válec během jednoho celého cyklu je povoleno. TJI je technologie přípravy směsi k umožnění fungování HCCI v opravdu širokém pracovním okně. Polopatě, ale jednodušejc to popsat neumim.

Co jsem videl tohle od Mahle
https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2016/0...
Vytrik paliva do predkomurky a zazeh svickou a ten vybuch zazehne nasledne cely valec. Je to mnohem rychlejsi zapaleni smesi ve valci, kry je ve valci mnohem vhudsi smes, snad 1:40 nebo neco okolo, mozna 1:50. V predkomurce bezny pomer cca Lamda=1.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Tak ono to vsechno casem vypluje a povrch. Proste MCL nebyl ten kdo by Honde neco usnadnil a nekdo kdo by ji nejak extra pomohl v zacatcich. Jeste ze je uz ta nocni mura za Hondou a Honda tak muze v klidu jit nahoru a dotahovat spicku a myslet na bedny a tituly
Vzpominam jak jsem tu pred rokem psal, jak si McL v roce 2016 nastavoval auto jak potreboval a pak kdyz najednou auto na rovinkach nejelo tak rikal, ze je Honda slaba a lidi od Hondy nechapali jak je to mozne ze najednou nejede, kdyz v patek jelo celkem slusne. A on to byl spatny difuzor a spatna mech. prilnavost a vse se zohnalo zvysenym pritlakem na ukor maximalky a vytahovala se spina na Hondu. Jo to byly casy
Taky vzpominma, jak proste uz od poctaku v Honde rikali, ze vyvoj spalovaciho procesu trva 4-5 let a je to to nejzasadnejsi, z hlediska vykonu. A je to tu. Honda jde cim dal vice nahoru. Po lonske zimne se zaclo mluvit, ze se Honde povedl zasadnejsi vyvoj a 2018 uz byla celkem pohoda. Vse proste trva tak jak Honda rikala, kor kdyz si Honda chce sve lidi vychovat ze svych rad, aby ji pak neutekli. Pokud bude mit vse pod strechou s vlastnimi lidmi bude z toho cerpat cela spolecnost.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

T.E.CH  |  28. 12. 2018 12:50

Ano vyplouvá hlavně na povrch že seš ještě větší šulin, než jsem si mysleli. A taky sedmilhář....Honda měla slabej motor, to je historicky dané, na tom nejde nic změnit. A je to i logické..... v zásadě to i přiznávaš a v předchozím odstavci zase meleš opak.

Jinak ty haj-zle prolhanej, už tady hodně dlouho tvrdíš že Mclaren vyráběl MGU-H a není to pravda. Těch nepravd a lží, otáčení skutečností, cos někdy zjistil v diskuzích mimo CZ a hodily se ti do krámu, jsi tady nablil neskutečně, aniž by měli nějaký realný základ. Honda byla tragická, ale měla na to defacto právo. Mclaren dokonalej nebyl ale za nepřipravenost Hondy určitě nemohl, v módu v kterým tady ty popisuješ. Honda kdyby věděla co tady má za fanouška, tak se nechá přejmenovat, protože s de-bilem tvého ražení, by zcela jistě nechtěla mít cokoli společného. Howgh.

Kdyz nevis, tak tady umis akorat nadavat. Proste vubec netusis, protoze jen zijes v bludu co tu McL vyplodil.
MGU-H vyrabel McL group. Jiste to bylo dohodnuto dopredu, protoze jinak by Honda nemohla pravdepodobne ten motor tak rychle vyvinout, kdyz ostatni na tom delali 4 roky a meli davno vybudovane tymy. Ostatni to delali 4-7 let s funcnim tymem a Honda za 1,5 roku tym musela zalozit a pripravit.
Honda pouziva sve MGU-H az letosni rok, ale s vo-lem jako ty to nema cenu rozebirat. Ty o McL-Honda minulosti nevis nic jen tu lzes ala fakenews.cz a letos kdyz uz i fakenews.cz polevilo, protoze se ukazali ty jejich lzi, tak si vymyslis stale dalsi nesmysly, jako ze ty Hondacky motory pomalu dela nekdo jiny. Neni ty ty hlavo kopie Mercdesu?
Jaka hystorie? Vzdyt ty znas jen smyslenou hystorie od McL a to ze ji napise 10 novinaru na tom nic nemeni, ze je to jen PR zvast

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Že vás to baví se hádat furt o tom samém. Však už brzo uvidíme jak na tom bude spojení RB a Honda. Těším se na rozuzlení

Forza Ferrari !!!

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  27. 12. 2018 17:35

Největší chybou bylo, že teď s Mclarenem v "nové éře", Honda vůbec do F1 neměla vstupovat!!! Chyba! Chyba! Chyba! Raději měla celou F1 s novými hybridy nechat vyhnít do okamžiku, než by všichni uznali, že se vše musí zjednodušit a zlevnit! Takhle Honda už s RB zakonzervovala současný neutěšený stav a se zásadními změnami.:zjednodušení, zlevnění, i možným prostorem pro nové motoráře už nikdo nehne!,..


1 2 3 4 5

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.
21. ledna | HWA bude spolupracovat ve F2 s týmem Arden. Šance pro juniory Mercedesu...