Toro Rosso před Vánocemi prohlásilo, že jeho zaměstnanci pracují 24 hodin denně, aby byl vůz připraven pro první testy.
Podle Motorsport.com musí Toro Rosso kvůli instalaci loňského motoru Ferrari 059/4 a převodovky zvětšit rozvor, aby se STR11 přizpůsobil MGU-K v zadní části vozu. Nos vozu by měl zůstat krátký.
Nový vůz Toro Rosso je vyvíjen v nové továrně týmu ve Faenze pod vedením projektové skupiny z Bicesteru, kde je aerodynamický tunel. Ve staré továrně Toro Rosso se instaluje simulátor – jedná se o starý simulátor, který využíval Red Bull. Ten nyní upgradoval na novější model.
Toro Rosso hraje do karet kalendář letošní sezóny. V posledních letech byly testy na přelomu ledna a února. Letos vyjedou monoposty poprvé až 22. února.
Pokud půjde vše dobře, projde STR11 nárazovými testy počátkem února.
Foto: Getty Images / Mark Thompson