Toro Rosso stály vloni nehody 60 milionů korun

Franz Tost rekapituloval loňské závody Toro Rosso. Které hodnotí jako nejlepší a které naopak jako nejhorší?
Toro Rosso stály vloni nehody 60 milionů korun

Šéf Toro Rosso se ohlédl za loňskou sezónou juniorky Red Bullu. Jako nejlepší závody uvedl Bahrajn, kde Gasly skončil na čtvrtém místě, dále Monako (šestý), Maďarsko (také šestý).

„Spa byl dobrý závod, protože jsme nečekali, že skončíme na bodech,“ pokračuje Tost pro Motorsport.com. „Ale skončili jsme devátí a v Mexiku na desátém místě.“ Oba okruhy jsou náročné na pohonnou jednotku.

„Měli jsme ale i hodně nehod. Letos nás stály jen nehody 2,3 milionů euro.“

Mezi velké nehody započítal Tost kolizi mezi Gaslym a Grosjeanem v Barceloně a Oconem v prvním kole ve Francii. 

Dále nehodu mezi Strollem a Hartleyem v Kanadě. Hartley měl také velkou nehodu po selhání zavěšení v posledním tréninku na GP Velké Británie.

Tost zmínil také nehodu mezi Hartleyem, Vandoornem a Ericssonem v Monze. 

Honda svých cílů dosáhla, náš vůz nikoliv, říká šéf Toro Rosso

Honda svých cílů dosáhla, náš vůz nikoliv, říká šéf Toro Rosso

Pierre Gasly získal 29 bodů, Hartley jen 4. Jeden přestupuje do Red Bullu, druhý odchází z F1. Gasly si myslí, že tým potřebuje větší konzistentnost.

„Neexistoval způsob, jak bychom mohli bojovat s Renaultem. Oba jezdci získali spoustu bodů.“

„Force India byla lepší, takže si myslím, že nejsme daleko od místa, kde jsme si zasloužili být. Ve středu pole to bylo tak těsné, že se i malé věci dokázaly postarat o rozdíl.“

Foto: Getty Images / David Ramos

Diskuze (3) Další článek: Klíčová data a hlavní změny v roce 2019
18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.