Toro Rosso po testech přehodnocuje své ambice pro Melbourne

Jen to sem dám že mé informace byly správné.
"Počas druhých testov sme využívali jedinú pohonnú jednotku," potvrdil zástupca Hondy Toyoharu Tanabe. "Ostali sme trochu sklamaní, že na konci posledného dňa sme na dátach začali registrovať určité anomálie. Jazdy sme sa rozhodli ukončiť, pretože sme nemali dostatok času na dôsledné prešetrenie situácie a opätovné vyslanie auta na trať." více u bratrů.

#BelieveInAlonso

Jenže nevíme, zda motor směřoval k zániku nebo ne. Tady Honda bude trpět nedostatkem km, protože s jejím motorem jezdil a jezdí pouze jeden tým. Takže i statisticky se všechny chyby nemohly projevit, a tím pádem nemohou být odstraněny. A tak je u Hondy během sezóny riziko selhání vyšší. Nikoliv díky konstrukci nebo výrobě, ale díky nedostatku celkem najetým km.

crazytunny  |  12. 03. 2018 14:47

Otazkou je, jestli teda motor Hondy zvladne minimum 700kol (vzhledem ke 3 motorum na sezonu) - momentalne umrel ve 2/3. Ale treba po vzoru Renaultu nasadi 4-5 motoru na sezonu i za cenu penalizaci..

-ERACER-  |  12. 03. 2018 15:17

To je přesně ono, typická Honda, on mají problém a prakticky neví v čem nebo jak ho odstranit, to je ten problém který McLaren strašně štval. Oni až všichni vypustí závodní režimy tak to bude obdobné jako v roce 2017 u McLarenu. Bohužel si to tak myslím, ačkoliv bych byl raději kdyby se to už zlepšilo, je to Honda a tu mám hodně rád.

To jsou dojmy nebo pojmy?
Jak to, že neví, jak ten problém odstranit? Oni vědí, akorát na okruhu z dat problém nešlo identifikovat. Což není nic zvláštního při složitosti motoru. Takže pochopitelně motor poletí do Japonska na analýzu.
A jak uvádím - jde o důsledek, že Honda dodává pouze jednomu týmu. Tzn. nynější verze motoru jezdila jen a pouze v jednom týmu. Takže chybí km. Každá konstrukční nedokonalost potřebuje statisticky určité množství km, aby se s určitou pravděpodobností projevila. Proto čím více km, tím lépe.
K McLarenu - ta poznámka je úplně mimo. Už tím, že McLaren omezil Hondu, aby nemohla dodávat jinému týmu. Tento deficit naježděných km prostě bude Hondu hendikepovat dost dlouho. Jen za něj nemůže Honda.

Triper  |  12. 03. 2018 11:43

Nepochybuju, že bude mít TR ve druhé polovině sezóny lepší auto než McLaren. Nejspíš už i v první, otázkou je, jak ho zužitkují piloti...
McLaren nejvíc ztratí v období právě probíhajících 14 dní.

kerensky  |  12. 03. 2018 11:14

McL možná bude lepší než TR, ale ne kvůli motoru. Právě naopak, s motorem Honda by byl ještě rychlejší a s mnohem lepší perspektivou.

Rostipn  |  12. 03. 2018 10:26

Čuchám, čuchám čuchám, že bude Honda, potažmo juniorka redbullu lepsi jak McLaren

Předčasné. McLaren má asi větší potenciál.

El_Senor  |  12. 03. 2018 11:48

Pro zacatek roku by bylo velmi smutne, kdyby TR bylo pred McL. To by si pak v McL musely dit velke cistky, ale to je nepravdepodobne. Spise me zajima a jsem hodne zvedavy na konec roku. Tam by uz Honda mohla byt vyrazne posunuta oproti letosnimu zacatku sezony. To uz by se mohlo zacit neco dit, ikdyz na druhou stranu ma McL slusny vyvoj v sezone. Uvidime co TR, jak pujde dopredu s tovarnimi penezi

El_Senor  |  11. 03. 2018 21:19

Prvni tyden to byl 3 jednotky a druhy tyden jedna. Prvni jednotka byla v provozu jen asi 47 kol. Proste jsou to testy, vse dle planu. Maji pripravene na dynu 2 motory. Pro Australii bude pripravena ta konzervativnejsi, ma nalitano vice hodin. Vubec bych neresil prvnich pul roku, dulezite bude co prinesou na konci, jestli to co maji ve vyvoji splni jejich ovekavani. Letos a hlavne pristi rok bude nejdulezitejsi

Triper  |  11. 03. 2018 21:46

První motor odjel celý první den a potom šel na kontrolu.
Během obou testů nevznikla žádná destrukce. Jen preventivní kontroly a asi nějaké náhrady za nové komponenty... nevím.

El_Senor  |  11. 03. 2018 22:46

Prvni den jasne jedna jednotka, blbe jsem to napsal. Z tech 3 jednotek prvni tyden ujela jedna 47kol, zbytek odjeli zbyle 2 motory. Vse dle planu dle zkousek

Pochopitelně. Vyvíjené komponenty jsou testovány, pak změřeno opotřebení a určena skutečná životnost. K tomu byly využity testy. Když je to omezení na motory na sezónu.

Honda nemá za cíl nějak posunout Toro Rosso. Honda má za cíl vyvinout něco na 2019 pro Red Bull, aby se stal mistrovským týmem. To něco - výkonná spolehlivá jednotka předčící nejen Renault.

Armorer  |  11. 03. 2018 22:27

Doufáme a věříme, že se tak stane.


1 2 3 4