Toro Rosso dostane od Red Bull staré díly

T.E.CH  |  11. 02. 2019 18:52

Nelži si do kapsy. Jasně tam uvádějí že Honda jako jediná nebyla schopna držet kilometrový výkon. Renault ano. Bolest Renaultu je v kvalifikaci....tam není spor. A to tu nebudeme rozebírat, co všechno Hondě nefungovalo na těch posledních specifikacích, vybrace, nizký točivý moment v určitých otáčkách. Prostě nedoladěná jednotka...všechno si četl, tak nepřekrucuj. Jsem zvědav, kdo jak přijde připravenej na 2019. V kvaldě bych věřil, Honda bude lepší....ve zbytku imho bude zase lepší Renault. Otazkou je, zda to půjde poznat. Honda na to půjde na prasáka, na více jednotek. Marko sice tvrdí že kvůli novým specifikacím, tomu ale já nevěřím, 5 jich připravit nelze. Co ale lze, je to, využívat díky 5 jednotkám vyšší průměrný výkon a více ničit motor v kvalifikacích. Mě to je ve finále jedno. Já Hondu jako dobrého "prozatím" motoráře neberu. To ani Renault.....ale jemu ohledně celku motor jako balíček věřím tento rok více. Honda nebude spolehlivá, bude na to tlačit a to nikdy nefunguje....RB to nejspíše dožene šáskem, ale to o kvalitě motoru neřekne nic, protože to samé dokázal RB+ Renault. Jasně mohu se mýlit, ale na 90 % to tak bude....navyšovat výkon a mít motor pod kontrolou jde proti sobě a v tomto bude letos imho Honda ještě plavat, je pod tlakem.... Na druhou stranu je i možné, že Renault taky nebude spolehlivej a tihle dva si nebudou moci nic vytákat. Chcankaři oba dva.... Jo a bavím se o motorech, ne o šásku.....to do toho netahejme. I čtvrtý motor, pokud bude ztráta malá mezi výrobci, může uspět. Bejt out s kvalifikačního výkonu, když to pak bude haprovat v závodech, tomu bych moc netleskal....ač i to by byl posun.

Ferrari ma spickove sasi a napady, proto si porad myslim, ze ma Mercedes lepsi motor nez Ferrari. Kdyz nahodou Ferrari neco podela na aeru, tak je hned Mercedes na koni a bylo to videt i loni na podelane podlaze u Ferrari, ktere tim ztratilo. Nejlepsi motor, ikdyz treba o 10 ma porad Mercedes.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

T.E.CH  |  11. 02. 2019 19:51

Tohle nevím, ale v kvaldě je lepší prý Ferrari a v race zase Mercedes....ale spíše bych řekl, že Mercedes má Hamiltona. tam je rozdíl....

Rubens Barrichello Hondapower  |  11. 02. 2019 21:51

letos se dostanem na vrchol s Hondou a urvem to

Nebudu tu hodnotit posledni specifikace, kde se vyvijelo, je jasne, ze se hledal vykon a doladenost nebyla az takovym cilem. To same delal Renault s C-spec, ale ten s ni ani nevyjel, coz je jeste vetsi problem, protoze totalne nezvladali. Takze zase o jakem km vykonu je rec o Hujerovym nebo o Renaultovskym? Honda mluvi o 3 motorech, Marko az o 5. Takze to je v rozporu s tim tvym "na prasaka" Bude zajimave sledovat TR a RB, kolik kdo pouzije jednotek. Ono nejde jen tak testovat na dynu na 8tiskm a pak lehce rici vymacknem z toho 103% a ono to bude OK. Takto to nefunguje v unavovych cyklech. Take se bavim o motorech, ale loni a predloni se do toho tahalo sasko RB, resp. ho do toho tahal Cyrda, takze letos to nemuze byt jinak. Loni drzel krok RB v km vykonu, Renault pochybuji a tim je to zkresleno. Proste si porovname ztraty ve kvaldach za posledni cca 1-3 roky a letosni ztratu a uvidime, jestli RB-Honda ztraci treba v australii ve kvalde to co ztracel dosud a to bylo cca 0,7-0,8s nebo tak nejak. To smae zavody, uvidime jak na tom bude v cili. Proste porovnanim zjistime, jestli si polepsil ci ne. Sasko RB bude cca stejne oproti spicce jako bylo loni, predloni, porad to bude asi spicka. Rovnez neberu jako dobre motorare ani Hondu ani Renault, ale nepredbihejme. Nebudu se dohadovat, kdo bude spolehlivej, jestli Honda nebo Renault nebo oba, nebo kdo bude mit takovy ci makovy vykon ve kvalde nebo v zavode. Oa´ba muzou udelat pokroky, ktere nikdo neceka. Renault doted tezil ze saska RB a schovaval se za nej. Letos se muze ukazat se svym ci McL. Honda naproti tomu teprve letos mohla v klidu rozvijet svuj motor bez omezeni a letos snad opet bude a nebude to zkresleno TR. Uvidime porovnani RB a TR. Uvidime jak na tom byly cca loni, ikdyz loni na tom bylo TR se svym saskem jiste hure nez bude letos s dily od RB. Palivar pujde Honde na ruku celou sezonu a ne jako doted nejdrive motor Hujer a pak Honda. Proste ted hraje vse Honde do karet, plus zkusenosti za posledni roky. U Hondy je citit spokojenost, proto ji verim vice nez Renaultu, u ktereho nedoslo k zadne zmene, ktera by se mela odrazit na vykonu ci spolehlivosti.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

T.E.CH  |  11. 02. 2019 19:27

To na prasáka neber nijak pojorativně, je to v módu že na 3 to neumí.....(asi) Marko toho nakecal až moc, jak byl naštvanej......zhola zbytečně. Ale to je celej RB.... On to měl Renault těžký, i když navyšoval, ostatní taky....a více do toho sypat nechtěl a myslím že by stejně ani nepomohlo. Tyhle motory nejde uspěchat....a zároveň závodit. Tolik lidí zase v motorárně neměli a byli by to vyhozené prachy. Holt Fa M jsou skvělí....letos ale už snad se všichni setkají v blízkém výkonovém okně. Doufám v to... Hele u té spec. C Renault myslím mlžil....sice ji sliboval ale věděl že nemá cenu ji dolaďovat, aby vydržela. V té době věděl, protože hlavně Ferrari navýšilo výkon o mazec, že bude dělat novej motor, protože tam byli na maximu ( spec 3/C) a věděli, že více z ní nevyždímou.Takže na novém motoru pracují zcela jistě o půl roku déle než Honda a to může rozhodovat....uvidí se.

"On to měl Renault těžký, i když navyšoval, ostatní taky....a více do toho sypat nechtěl a myslím že by stejně ani nepomohlo. Tyhle motory nejde uspěchat....a zároveň závodit. Tolik lidí zase v motorárně neměli a byli by to vyhozené prachy. Holt Fa M jsou skvělí". ... Si tam muzes dosadit Hondu a mas pravdu. Renault proste nestihal, zaspal, podcenil a je otazka jestli umi. A kdyz vezmem v uvahu, ze neumel udelat ani drive nejvykonejsi spalovak, tak se mu proste neda moc verit, ze by prisel s necim cim by prekonal z niceho nic ostatni. Jinak se casto rikalo, ze skoda ze nemela Honda vice tymu, ale neni to pravda, viz. tvuj koment. Honda vyvijela za pochodu a dalsi tym by ji akorat rozptyloval, kor kdyz nemeli lidi a teprve se rozvijeli. Jinak to ze ma Renault neco extra noveho se nechce moc verit. Jestli se nepletu, tak loni prisel s novym motorem, na kterem delali o pul roku drive nez ostatni. Klasicky se pak tento motor vyviji cca 2 roky nez se trochu zasadneji predela. Takze mi z toho vychazi, ze Renault ted jen rozvinul motor lonsky, predelal vetsinu dilu a navysil vykon. Ale takto to delaji vsichni. Pokud by meli v rukavu neco zasadnejsiho a vykon cele teto komplexni jednotky je stale zakopan ve ve spalovaku a spalovacim procesu, tak by RB neodesel. Cyrda dlouho premlouval RB a daval jim stale nova a dlouha ultimata, az to bylo vtipne. Proste Renault potreboval RB. Nerikam, ze meli spatny vyvoj, ale meli spise vyvoj stale stejny, bez nejakeho extra vyrazneho pokroku a naznaku stahovani spicky. Ono kdyz nenasazenim upgradu ztratis cca 20-30 koni, tak se to pak mnohem lepe predstavuje dalsi upgrade s mnohem vice konmi. Pocitam, ze Renault nema zazemi a ani zdroje, aby konkuroval do roku 2021 spicce, kam se Honda dostane rychleji. Ono je jedno jesli nasadis 20 koni a pak 30 nebo o upgrade pozdeji rovnou 50. Ono musis mit napady a zazemi na vyvoj a tedy penize co do toho vrazis. Jinak snad RB hodnotil zimni vyvoj Hondy tak, ze ho Hodnotil dle zimniho vyvoje spicky v poslednich dvou letech a ta prej delala cca 40 koni pres zimu. Takze pokud RB rika, ze mela Honda dobry vyvoj, pocitam, ze by mela byt minimalne na urovni tehoto vykonu A rozhodovat bude hlavne to, kdo je schopnejsi vyvojar a ne to, kdo nekde chrapal u vyvoje motoru o pul roku dele

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

A jeste doplneni. Renault delal na C-spec pro RB, takze vyvijel C-spec jako ostatni motorari vyvijeli sve druhe upgrady. Takze ne ze nedelal Renault na svem motoru 2. upgrade a vyvijel tak novy motor pro rok 2019 o pul roku dele. Takovy vyvoj v Renaultu nemaji, aby mohli delat na dvou motorech najednou. Jsou radi, ze stihaji jeden vyvoj, nemaji zazemi, nemaji lidi. Takze ve vysledku na letosnim motoru delali stejne dlouho jako ostatni, protoze C-spec. pripravili i pro ostatni tymy nejen pro RB, ale nemelo to takovy prinos, kdyz pribyly i zapory s nespolehlivosti. Nakonec to ze nepripravili C-spec nebo resp. to ze nemela takovy prinos muze byt i pro Renault minus v dalsim vyvoji. Protoze treba Honda pripravila, zkusila novinky a muze ted ty odzkousene veci odladit pres zimu a jit to spravnou cestou. Zato Renault ted klidne muze slapnout do houna a muze se zdrzet ladenim neodzkouseneho vyvoje. Je spousta moznosti, ale vvyoj a testy jsou zaklad

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. prosince | Před 20 lety usedl Fernando Alonso poprvé do vozu formule 1. V Jerezu se zúčastnil testů s Minardi.
12. prosince | Kubica dnes v Jerezu testuje vůz DTM od BMW.
10. prosince | Pirelli už nominovalo pneumatiky pro Austrálii, Bahrajn, Vietnam a Čínu: ve všech případech C2, C3, C4