Toro Rosso dostane od Red Bull staré díly

T.E.CH  |  11. 02. 2019 15:31

Tak co jakej hlásí výkon Marko? Nějak drží mordu v poslední době....

Stoffel Vandoorne Rover78  |  11. 02. 2019 15:34

Vydrž do testů, on teď Marko mlčí, asi je ještě v šoku z toho stáda koní co našli ve francii, asi na louce.....

T.E.CH  |  11. 02. 2019 15:41

Pěkně oscilujes Aby Renault nakonec nebyl před Hondu rouhání se nevyplácí. Honda zatím dobrej motor nepostavila .Honda se myslím prosadí tak v kvaldě.V závodech si nemyslím ...snad jedině nějaká haluz jako s Renaultem.

A vis na co si stezoval Marko predlonske sezony, ne? Na kvaldu a v zavode uz bude RB v pohode. Nic prozatim nenaznacuje ze doslo od lonskeho konce szony ke zmenam cilu a odhadu. Jsem zvedav, co bude rikat Cyrda, jestli si porad povede to sve, kdy jsou ve kvalde tak 30 koni pozadu a v zavode 10 koni nebo co to plodil za houna. Jestli bude RB letos lepsi nez loni s Renaultem ukazi i casy a ztraty v zavodech. Takze uvidime, tesim se na porovnani

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Jsem zvedav na odhady po testech. To zase budou litat cisla

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Triper  |  11. 02. 2019 15:51

Po testech budou odhady výkonu hodně reálné. Loni tam měli týmy čidla v některých místech i po cca 20 m. V závodech je to zakázané a dělá se to přes satelit a GPS. Takže, jestli tomu věřit, tak po testech...

T.E.CH  |  11. 02. 2019 15:56

Naplno se testovat určitě nebude....bude secto skryvat... Apropo bude Honda co den to motor? A to nerejpu ,loni tak schválně fungovali.

Triper  |  11. 02. 2019 16:03

Jasně, že je tam hodně neznámých.
Ale kvalifikační kolo si střihne každý, asi za různých podmínek, ale i to si týmy umějí spočítat. Takže, týmy budou mít po testech jasno. My samozřejmě ne...

V nejakem clanku od Yamamota se objevilo 50 koni. Jen se v prekladu z japan ztratilo, jestli to byl pozadavek RB nebo ze je Honda dala pres zimu. No ale RB rika, ze prej Honda mela dobrou zimu, tak jsem zvedav, co to znamena. Neni dobra zima jako dobra zima

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

T.E.CH  |  11. 02. 2019 15:44

50 koní je blbost na ntou.Budou rádi když ukočirují to co měli na konci roku nedodelané....

Tak je jasne, ze to co meli na konci roku, byl rozdelany vyvoj. Ze letosni motor bude jinde a pujde se s vykonem opet nahoru. 50 koni je ve hvezdach, ale 30 koni daji jako je da asi i Renault. Stejne tak blbost je, ze da tech 50 koni Renault. To asi tak dohromady s C-spec (20+30). Jinak ani omylem. Zazraky se proste nedeji

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

T.E.CH  |  11. 02. 2019 15:54

Honda má problém s kilometrovym výkonem. Viz ERS a spotřeba ...moc dobře to víš. Nějaky max výkon krátkodobě je věc podružná a zajímavá jen pro tyhle diskuze.

Se spotrebou problem nema, to uz loni neplatilo a dokonce si stezovali jezdci Renaultu. Takze jestli ma nekdo problem se spotrebou, tak bych veril ze je to aktualne Renaultu. Kvalda je rovnez vyhoda Hondy a km vykon tezko rici. Rozhodne nelze posuzovat dle lonskeho spatneho auta TR a RB. Jasne pouze je, ze ho maji horsi nez spicka Mercedes a Ferrari, ale Renault do teto skupiny nepatri.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 11. 02. 2019 17:24

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

T.E.CH  |  11. 02. 2019 18:01

Odborníci ze Sakury právě o tom kilometrovém (ne) výkonu hovoří, i ty jsi sem dával odkaz. Tam je Renault (byl) prostě lepší. O tom nelze diskutovat. Ano v kvaldě dokázala Honda motor vytočit více, ERS byl nabitej a neprala se tedy s energií a možnou až 40 kW ztrátou, která v závodě prostě nastavá. V zavodě měl Renault motor lepší, o tom vůbec nediskutuj.

Rikaji, ze neni nejlepsi ten zavodni vykon, ale neni nejlepsi vuci Mercedesu nebo vuci Renaultu? Sam vys, ze pro Hondu neni Renault souper. Takze kdyz vezmeme, ze neni nejlepsi vuci Mercedesu, tak souhlas. Porad ale muze byt lepsi nez u Renaultu a to je to co rikam. Ze nelze porovnavat lonsky RB-Renault a TR-Honda. Kdyz vezmeme v uvahu, ze zalezi jiz hodne na aute, take problemy TR s pneu atd. neukazuji skutecny vykon Hondy a v porovnani s tovarnim Renaultem nebylo TR az tak spatne. Nehlede na to, ze Marko rika, ze by si loni na konci sezony RB s Hondou polepsil jak ve kvalde o 0,6s tak v zavode o 0,1s na kolo. Takze vse co se ruzne rika, do sebe zapada. Jen Cyrda se svym Renaultem a Mcl fans do toho nejak nezapada. Pockam na cisla z testu, na presnejsi odhady nez si tu nalhavat, ze je Renault o 50 koni silnejsi atakuje Mercedes a na trati vsichni jeho odberatele budou 1,5-2s ztracet

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14:10 | Před 20 lety usedl Fernando Alonso poprvé do vozu formule 1. V Jerezu se zúčastnil testů s Minardi.
12. prosince | Kubica dnes v Jerezu testuje vůz DTM od BMW.
10. prosince | Pirelli už nominovalo pneumatiky pro Austrálii, Bahrajn, Vietnam a Čínu: ve všech případech C2, C3, C4