Šéf týmu Mercedes Ross Brawn odmítl, že by za selháním pneumatiky na voze Lewise Hamiltona mohl příliš nízký tlak.
Brawn hovořil na téma incidentů ze Silverstonu ještě předtím, než Pirelli vydalo své vysvětlující prohlášení.
"Myslím, že co se týče tlaků, lidé byli v rámci doporučeného rozpětí od Pirelli, také to bylo rozpětí, ve kterém jsou pneumatiky nejkonkurenceschopnější," řekl. "Dobré je, že doposud byly tlaky, které chtělo Pirelli, takové, že při nich pneumatiky stejně fungují nejlépe, takže nikdo neměl motivaci je nedodržovat. Nemyslím, že někdo měl moc nízký tlak, my určitě ne."
Sportovní šéf Mercedesu Toto Wolff hovořil až po vysvětlení Pirelli a přiznal, že zejména zaměňování pravé a levé zadní pneumatiky bylo běžnou praxí.
"Hodně týmů přehazuje pneumatiky a je tu dost široké pásmo tlaků, které smíte použít," vysvětloval. "Takže hádám, že Pirelli bude trochu jasnější při doporučování týmům, co se odklonu kol týče, což byl před rokem nebo dvěma problém jednoho z našich konkurentů, a co se tlaků a přehazování zadních pneumatiky týče. Většina týmů pneumatiky přehazuje a dělá to mnoho závodů."
Mercedes v každém případě hodlá udělat vše pro to, aby byly ve spolupráci s Pirelli odstraněny všechny problémy.
"Bezpečnost je prioritou a nastala chvíle, kdy musí formule 1 předvést jednotu a soustředit se na řešení problémů. Ať už Pirelli dělá cokoliv, my u Mercedesu jdeme vpřed a maximálně ho podporujeme," dodal.