Titulární sponzor? To je přežitek, říká Dennis

Titulární sponzor? To je přežitek, říká Dennis

Ron Dennis se docela rozvášnil během testů v Jerezu při dotazech na zbarvení McLarenu. To prý změní jen kvůli sponzorovi. Současně ale dodal, že něco jako titulární sponzor patří spíše do historie než současnosti.

McLaren je bez titulárního sponzora od konce roku 2013, kdy skončila spolupráce s Vodafone. Od té doby jsme slyšeli řadu spekulací, ale také vyjádření z Wokingu, že se nechce prodávat pod cenou. Stále více to ale vypadá, že McLaren nebude mít titulárního sponzora už nikdy. Dennis totiž tomuto modelu nevěří.

„Titulární sponzorství už jako koncept neexistuje,“ říká Dennis pro Autosport. Podle jeho názoru by nějaká firma musela dát na stůl tak 40 až 50 procent rozpočtu týmu a to je tak velká částka, že to není reálné. Dennis proto upřednostňuje vše rozdělit mezi více menších sponzorů.

„Nevzdali jsme se snahy přilákat velké sumy peněz na naše vozy, ale nechceme přilákat velké značky za malé peníze,“ vysvětluje Dennis.

„Cítím se trochu jako Manchester United, který má za sebou řadu špatných zápasů a spadl na dno ligy. Stále si myslím, že jsme Manchester United, můžeme přijít a říct: ‘chcete nás sponzorovat? Jsme stále Manchester United.’“

„Poslední věc, kterou byste měli udělat, je začít najednou dohadovat obchody, které odpovídají poslednímu místu tabulky. Možná, že je to špatně, ale nemyslím si to. Tak to alespoň vidím já.“

Foto: McLaren

Doporučujeme

Články odjinud