Tiché motory mohou mít pro nás výhody, říká pořadatel GP Malajsie

Někteří pořadatelé závodů nejsou zrovna nadšení novými pohonnými jednotkami a pravidly vůbec. Podle nich je to příčinou poklesu návštěvnosti, které některé okruhy čelí. Najdou se ale také pozitivní ohlasy.
Tiché motory mohou mít pro nás výhody, říká pořadatel GP Malajsie

„Měli jsme obavy na základě toho, co jsme slyšeli z Austrálie,“ řekl pro Reuters šéf okruhu v Sepangu Razlan Razali. „Byly to velké obavy. Když to konečně dorazilo do Malajsie, nelíbilo se mi to. Bylo to zkrátka moc tiché. Všiml jsem si ale toho, že na tribunách jsou rodiny s dětmi, které si formuli 1 více užívají. Pamatuji si, jak předtím dával otec dítěti sluchátka a držel ho. Nebo dítě dostalo strach, brečelo a chtělo jít domů. Teď to přitahuje novou generaci fanoušků, což chceme.“

Tiché motory si ale možná v Malajsii neužijí dlouho. Od roku 2016 nebo spíše 2017 by mohly přijít upravené motory s výkonem přes 1000 koní, které mají být zase hlučnější. 

Na rozdíl od Austrálie začne závod v Malajsii možná dříve  

Na rozdíl od Austrálie začne závod v Malajsii možná dříve  

Další článek: Schumacher by dostal super licenci díky výjimce, ujišťuje FIA

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)