Tiché motory mohou mít pro nás výhody, říká pořadatel GP Malajsie

Někteří pořadatelé závodů nejsou zrovna nadšení novými pohonnými jednotkami a pravidly vůbec. Podle nich je to příčinou poklesu návštěvnosti, které některé okruhy čelí. Najdou se ale také pozitivní ohlasy.
Tiché motory mohou mít pro nás výhody, říká pořadatel GP Malajsie

„Měli jsme obavy na základě toho, co jsme slyšeli z Austrálie,“ řekl pro Reuters šéf okruhu v Sepangu Razlan Razali. „Byly to velké obavy. Když to konečně dorazilo do Malajsie, nelíbilo se mi to. Bylo to zkrátka moc tiché. Všiml jsem si ale toho, že na tribunách jsou rodiny s dětmi, které si formuli 1 více užívají. Pamatuji si, jak předtím dával otec dítěti sluchátka a držel ho. Nebo dítě dostalo strach, brečelo a chtělo jít domů. Teď to přitahuje novou generaci fanoušků, což chceme.“

Tiché motory si ale možná v Malajsii neužijí dlouho. Od roku 2016 nebo spíše 2017 by mohly přijít upravené motory s výkonem přes 1000 koní, které mají být zase hlučnější. 

Na rozdíl od Austrálie začne závod v Malajsii možná dříve  

Na rozdíl od Austrálie začne závod v Malajsii možná dříve  

Další článek: Schumacher by dostal super licenci díky výjimce, ujišťuje FIA

17:07 | Fernando Alonso se nezúčastní prezentace Alpine a navazujících rozhovorů. Alpine píše o hygienických důvodech. Není zřejmé, zda jde o cestovní restrikce nebo to souvisí s jeho nedávnou nehodou.
11:50 | Pirelli bude sponzorem závodu v Imole. Celý název závodu tak bude: Formula 1 Pirelli Gran Premio del Made in Italy e dell’Emilia Romagna
25. února | Vůz Astonu Martin ponese označení AMR21.
25. února | Haas bude mít prezentaci 4. března v 9:00. Není jasné, zda uvidíme nové auto, tým píše o novém zbarvení.