Honda pro Belgii připravila třetí verzi pohonné jednotky RA615H. Její vývoj stál tři žetony, díky čemuž se mohl změnit design spalovací komory a také sací a výfukové systémy. Čtyři žetony ještě Japoncům zůstávají na další vylepšení v průběhu této sezóny.
Spolu s vylepšením motoru se objevily i větší změny v motorovém prostoru, kde nad motorem už nenajdeme chladič hybridního systému. McLarenu se takové unikátní řešení asi neosvědčilo a chladič se tak přesunul do pozice za motor, podobně jako je to běžné u vozů poháněných Mercedesem.
Z venku je změna patrná díky výraznému zeštíhlení vrchní části krytu motoru (na obrázku výše). Všimněte si jak nyní vynikla ploutev na „páteři“ auta.
Na obligátní porovnání dvou zadních křídel a rozhodnutí pro ten správný kompromis měl McLaren dvě různé DRS klapky. První z nich na obrázku výše zajišťuje více přítlaku v druhém sektoru tratě, ale brzdí auto na rovinkách. Na obrázku jsou obě křídla prakticky identická, až na to, že horní má navíc na odtokové hraně klapky připevněnou Gurneyho klapku.
Zde vidíme druhou verzi DRS klapky s kratší tětivou, která má poměr výhod a nevýhod obrácený. Znovu má křídlo navrchu přidanou Gurneyho klapku.

Do závodu byla nakonec nasazena kratší klapka s Gurneyho klapkou na odtokové hraně.