9
Fotogalerie

Technika v úvodu sezóny: První úpravy, McLaren v problémech

Kapitoly článku:


Pohled shora na přední křídlo odhaluje nové řešení kaskádových prvků. Lopatka na vnitřní straně byla osamostatněna a zbavena křídlových dílců a s tím samozřejmě souvisí úprava kaskádových křídel na vnitřní straně bočnice křídla.

Proudění v okolí bočnic Williams upravil výměnou bočnicových panelů, které jsou nyní propojeny s horní stranou bočnic a také novými deflektory.

Na tomto skvělém obrázku od českého fotografa Zdeňka Rýznera je vidět upravený difuzor bez křídlového profilu nad jeho vrchní stranou. Tohle „spodní křídlo“ zabíralo prostor určený pro difuzor, takže jeho odstraněním se mohl objem difuzoru zvětšit.

Vedle toho se v Barceloně podle očekávání objevilo zadní křídlo s jediným nosníkem a s redesignovanými bočnicemi.

Co se týče bočnic zadního křídla, zvýšil se počet lopatek v jejich spodní části a posunula se strukturální část, kterou se křídlo upevňuje k podlaze. V důsledku jejího posunu se bočnice křídla dostaly až do prostoru pro vzpěry sbíhavosti zadní nápravy, a proto bylo třeba do bočnic přidat otvory na provlečení vnějších konců těchto vzpěr.

Doporučujeme

Články odjinud