Kapitoly článku:
Také Ferrari muselo změnit upevnění předních TV kamer. Díky nové normě je nyní prakticky identické s řešením Mercedesu.
Nejdůležitější novinkou u Scuderie je však přední křídlo se silným nádechem designové filozofie Mercedesu. Debutovalo koncem předsezónních testů.
Než se dostaneme k přednímu křídlu Ferrari, prohlédneme si nejdříve důkladně zdroj jeho inspirace.
Ferrari si stále do značné míry zachovává vlastní řešení zadní části hlavního profilu a klapek – tedy prvků přímo odpovědných za generování přítlaku v přední části vozu.
Nový (1) hlavní profil předního křídla se vyznačuje sníženou náběhovou hranou v místě spoje se středovou sekcí. Tato oblast je jednou ze dvou nejvýraznějších změn hlavního profilu. Všimněte si také, že štěrbina, která dělí hlavní profil na dva celky, byla zredukována. Tyto změny znamenají nemalé funkční rozdíly. Ovlivňují vírové struktury, které v těchto místech vznikají a zajišťují správné fungování zbytku karoserie.
Druhou důležitou změnu registrujeme na opačných koncích hlavního profilu, kde narostly (2) záhyby jednotlivých křídlových dílců. Jsou také uspořádány mnohem agresivněji směrem do stran, což má posílit ohýbání proudění kolem předních kol.
Jak již bylo zmíněno, (3) horní klapky zůstávají víceméně beze změn, dotkli se jich jen drobné lokální úpravy na vnitřních a vnějších okrajích.
Zatímco na vnější straně bočnic křídla přibyla (4) nová křidélka, na vnitřní straně v horním rohu křidélka ubyla. Změny doplňují (5) kaskádové prvky v kombinaci se svislou lopatkou.
V kapitole o Sauberu informace o pohonné jednotce Ferrari