Technika v Suzuce a Soči: Mercedes vyvíjí dál, Ferrari už ne

Technika v Suzuce a Soči: Mercedes vyvíjí dál, Ferrari už ne

Kapitoly článku:


Přední křídlo

Ani McLaren v poslední době nezahálel. Zavedl nové přední křídlo s upravenou Y250 sekcí (část křídla nacházející se bezprostředně vedle neutrální prostřední části – ve vzdálenosti 250 milimetrů od středové osy auta). 

F1GP16Russia_HZ0218-2.jpg

Přední křídlo plní několik různých funkcí a jednou z nich je produkce víru, který se podle místa vzniku označuje jako „vír Y250“. Cílem je zajistit, aby tento vír dorazil k okrajům podlahy a utěsnil je. Směrem po proudu sice pomáhá tento vír usměrnit a posílit řada různých dílů karoserie, ale pokud nefunguje správně už od začátku, zbytku auta může nadělat více problémů než užitku. 

Tým také experimentoval s kryty ramen zadní nápravy. Tentokrát zkoušel zkrátit horní pár krytů, ale řešení testoval jen velmi zběžně a do závodu se nedostalo.

Doporučujeme

Články odjinud