Kapitoly článku:
Poslední velkou změnou prošly monoposty Sauberu už v Barceloně a na tento balíček úprav pak tým navázal v Singapuru.
Přední křídlo
Přední křídlo dostalo mírně upravenou náběhovou hranu (1) hlavního profilu v místě, kde se spojuje s koncovými částmi křídla. (2) Lopatky připevněné zvenku k bočnicím předního křídla byly prodlouženy a (3) zúžilo se také kaskádové křídlo.
Kryt motoru a karoserie bočnic
V Singapuru Sauber ověřoval několik různých konfigurací chlazení a tyto dvě velmi podobné verze krytu motoru a bočnic přivezl jako novinky. Liší se v podstatě pouze velikostí hlavního výstupního otvoru. Oproti starší verzi mají výstupní otvory bočnic o cosi prodloužené vzad, ale na rozdíl od mnoha týmů stále nepřesahují za ramena zadní nápravy.
Velká část krytu motoru zůstala nenalakovaná kvůli snaze ušetřit pár stovek gramů hmotnosti.