Technika v Singapuru: Nové díly i problémy Rosberga

Technika v Singapuru: Nové díly i problémy Rosberga

Kapitoly článku:


Poslední velkou změnou prošly monoposty Sauberu už v Barceloně a na tento balíček úprav pak tým navázal v Singapuru.

Přední křídlo

Přední křídlo dostalo mírně upravenou náběhovou hranu (1) hlavního profilu v místě, kde se spojuje s koncovými částmi křídla. (2) Lopatky připevněné zvenku k bočnicím předního křídla byly prodlouženy a (3) zúžilo se také kaskádové křídlo. 

Kryt motoru a karoserie bočnic

V Singapuru Sauber ověřoval několik různých konfigurací chlazení a tyto dvě velmi podobné verze krytu motoru a bočnic přivezl jako novinky. Liší se v podstatě pouze velikostí hlavního výstupního otvoru. Oproti starší verzi mají výstupní otvory bočnic o cosi prodloužené vzad, ale na rozdíl od mnoha týmů stále nepřesahují za ramena zadní nápravy. 

Velká část krytu motoru zůstala nenalakovaná kvůli snaze ušetřit pár stovek gramů hmotnosti.

Doporučujeme

Články odjinud