Technika v Singapuru: Nové díly i problémy Rosberga

Technika v Singapuru: Nové díly i problémy Rosberga

Kapitoly článku:


Přední brzdové kanálky 

Singapur byl jednou z nejtěžších výzev v kalendáři letošního šampionátu z pohledu brzdění a brzdového systému, a protože nikdo nechtěl tuto problematiku podcenit, všichni bez výjimky hledali správné nastavení chlazení brzd.

McLaren připravil zcela nové řešení předních brzdových kanálků se zvětšenými vstupními otvory a zároveň s redesignovanými kryty brzd, které jsou po novém otevřenější a vzdušnější. Kromě toho, že tím lze zlepšit samotné chlazení, zvyšuje se propustnost tepla od brzd přes ráfek do pneumatik, což může pomoci jejich správnému zahřátí. 

Přední křídlo

V prvním tréninku se tým věnoval několika různým testovacím programům, přičemž kontroloval i flexibilitu koncových částí předního křídla. Optické senzory, zabudované v polokulovitém krytu na levé straně nosového kužele, snímají pohyby referenčních bodů, přilepených na různá místa na vnitřní straně bočnice křídla. 

Samotné křídlo se navenek nezdá být nijak upravené, což samozřejmě neznamená, že nemůže být vylepšeno. Dostupné obrázky bohužel neprozrazují tvarování zadní, respektive spodní části křídla, ale sledování průhybů naznačuje minimálně změnu vnitřní konstrukce, či materiálu. 

V každém případě to však nefungovalo podle představ McLarenu. „Doufali jsme, že z nových součástek vytěžíme víc, ale bohužel nefungovaly tak jak jsme očekávali,“ řekl Kevin Magnussen.

Doporučujeme

Články odjinud