Technika v Singapuru a Japonsku: nový nos Sauberu i volant McLarenu

Podívejte se, jaké nové díly týmy přivezly nebo zkoušely v Singapuru a Japonsku.
Technika v Singapuru a Japonsku: nový nos Sauberu i volant McLarenu
Seznam kapitol
  1. Sauber
  2. Mercedes
  3. Ferrari
  4. McLaren
  5. Red Bull a Toro Rosso
  6. Force India, Williams, Manor

Red Bull

Tak zvané foukané matice Red Bullu se v Singapuru vrátily, aby je následně v Suzuce nahradily klasické uzavřené čepy předních kol. Je to pochopitelné, protože toto řešení Red Bull nasazuje pouze na tratích vyžadujících maximum přítlaku.

Spolu s otevřenými čepy předních kol se vrátily i přední brzdové kanálky naposledy nasazováné v Maďarsku (na obrázku vlevo).

Na práci v Monze tým navázal menší úpravou lopatek pod přední částí šasi (novější verze vlevo). Nejvýraznějším rozdílem je větší poloměr zakřivení náběhové hrany v místě spoje se šasi.

Toro Rosso

Klepněte pro větší obrázek

Nové přední křídlo Toro Rosso má za sebou přestavbu kaskádových prvků. Tým prošel od původně Red Bullem inspirovaného designu k více osobitému řešení. Ze srovnání na obrázku níže je vidět, jak byla kaskádová křídla rozšířena a jak agresivně nyní směřují proudění a víření ven mimo přední kola.

Na zadním rohu křídla byl navíc nanesen flow-viz nátěr, takže se dá předpokládat, že změny byly zaměřeny zrovna na tuto konkrétní oblast.

Klepněte pro větší obrázek

Před bočnice přibyl druhý díl deflektorů i spolu s novým bočnicovým křídlem, jehož spodní část se nyní k deflektoru připojuje.

Předchozí kapitola Následující kapitola

19. září | Matevos Isaakjan nahradí u českého týmu Charouz zraněného Correu. Rus jezdil dříve v GP3, formuli 3.5 a ve WEC.
18. září | Podle Wurze by se mělo znovu promyslet, co bude, ve které zatáčce. Asfaltové únikové zóny jsou podle něj dobré při brzdění z vysoké rychlosti, ale v 80 % je lepší štěrk apod. Řekl to pro Autosport.
18. září | Podle Binotta přiveze Ferrari do Singapuru několik menších dílů.
17. září | Juan Manuel Correa zůstává nadále v umělém spánku a s dýcháním mu pomáhají přístroje. Stav jeho plic se zlepšuje a jakmile to bude možné, čekají ho další operace v oblasti dolních končetin.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink Verstappen (1:40.259)
2. trénink 14.30–16.00
Sobota 21. září 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10