Technika v Singapuru a Japonsku: nový nos Sauberu i volant McLarenu

Podívejte se, jaké nové díly týmy přivezly nebo zkoušely v Singapuru a Japonsku.
Technika v Singapuru a Japonsku: nový nos Sauberu i volant McLarenu
Seznam kapitol
  1. Sauber
  2. Mercedes
  3. Ferrari
  4. McLaren
  5. Red Bull a Toro Rosso
  6. Force India, Williams, Manor

Red Bull

Tak zvané foukané matice Red Bullu se v Singapuru vrátily, aby je následně v Suzuce nahradily klasické uzavřené čepy předních kol. Je to pochopitelné, protože toto řešení Red Bull nasazuje pouze na tratích vyžadujících maximum přítlaku.

Spolu s otevřenými čepy předních kol se vrátily i přední brzdové kanálky naposledy nasazováné v Maďarsku (na obrázku vlevo).

Na práci v Monze tým navázal menší úpravou lopatek pod přední částí šasi (novější verze vlevo). Nejvýraznějším rozdílem je větší poloměr zakřivení náběhové hrany v místě spoje se šasi.

Toro Rosso

Klepněte pro větší obrázek

Nové přední křídlo Toro Rosso má za sebou přestavbu kaskádových prvků. Tým prošel od původně Red Bullem inspirovaného designu k více osobitému řešení. Ze srovnání na obrázku níže je vidět, jak byla kaskádová křídla rozšířena a jak agresivně nyní směřují proudění a víření ven mimo přední kola.

Na zadním rohu křídla byl navíc nanesen flow-viz nátěr, takže se dá předpokládat, že změny byly zaměřeny zrovna na tuto konkrétní oblast.

Klepněte pro větší obrázek

Před bočnice přibyl druhý díl deflektorů i spolu s novým bočnicovým křídlem, jehož spodní část se nyní k deflektoru připojuje.

Předchozí kapitola Následující kapitola

15:58 | Problém na motoru, který potkal Vettela během testů, podle Ferrari nebyl vážný. V Maranellu zjistili, že šlo o problém s mazacím systémem.
22. února | Zandvoort před pěti dny. Za pár dní má být hotovo... odkaz
22. února | Podle Lea Turriniho Binotto a Ferrari neblafují. Aerodynamický balíček SF1000 nefunguje. Stále trpí problémy z loňského roku, nedotáčivostí a horším výkonem. Na příští týden chystá tým změny.
22. února | Niki Lauda by dnes oslavil 71. narozeniny.

Předsezónní testy

První
19. února Hamilton (1:16.976)
20. února Räikkönen (1:17.091)
21. února Bottas (1:15.732)
Druhé
26. února 09.00–18.00
27. února 09.00–18.00
28. února 09.00–18.00