Technika v Singapuru a Japonsku: nový nos Sauberu i volant McLarenu

Podívejte se, jaké nové díly týmy přivezly nebo zkoušely v Singapuru a Japonsku.
Technika v Singapuru a Japonsku: nový nos Sauberu i volant McLarenu
Seznam kapitol
  1. Sauber
  2. Mercedes
  3. Ferrari
  4. McLaren
  5. Red Bull a Toro Rosso
  6. Force India, Williams, Manor

Podle očekávání se Ferrari vrátilo k nejaktuálnějším dílům karoserie, přičemž přišlo i s novinkami v oblasti využívání výfukových plynů pro aerodynamické účely.

Podle vzoru Mercedesu byly k zadní nárazové struktuře připevněny dvě drobná (1) křidélka a nahoře přibyla (2) jakási nadstavba vyrobena metodou rapid prototyping.

Celkem nepřehlédnutelná byla nová podlaha s devíti štěrbinami před zadními koly. Ty mají nasměrovat vzduch do prostoru mezi bočnicí pneumatiky a difuzorem a takto omezit pronikání zvířeného proudění od pneumatiky do difuzoru.

Předchozí kapitola Následující kapitola

19. září | Matevos Isaakjan nahradí u českého týmu Charouz zraněného Correu. Rus jezdil dříve v GP3, formuli 3.5 a ve WEC.
18. září | Podle Wurze by se mělo znovu promyslet, co bude, ve které zatáčce. Asfaltové únikové zóny jsou podle něj dobré při brzdění z vysoké rychlosti, ale v 80 % je lepší štěrk apod. Řekl to pro Autosport.
18. září | Podle Binotta přiveze Ferrari do Singapuru několik menších dílů.
17. září | Juan Manuel Correa zůstává nadále v umělém spánku a s dýcháním mu pomáhají přístroje. Stav jeho plic se zlepšuje a jakmile to bude možné, čekají ho další operace v oblasti dolních končetin.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink Verstappen (1:40.259)
2. trénink 14.30–16.00
Sobota 21. září 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10