Technika v Singapuru a Japonsku: nový nos Sauberu i volant McLarenu

Podívejte se, jaké nové díly týmy přivezly nebo zkoušely v Singapuru a Japonsku.
Technika v Singapuru a Japonsku: nový nos Sauberu i volant McLarenu
Seznam kapitol
  1. Sauber
  2. Mercedes
  3. Ferrari
  4. McLaren
  5. Red Bull a Toro Rosso
  6. Force India, Williams, Manor

Podle očekávání se Ferrari vrátilo k nejaktuálnějším dílům karoserie, přičemž přišlo i s novinkami v oblasti využívání výfukových plynů pro aerodynamické účely.

Podle vzoru Mercedesu byly k zadní nárazové struktuře připevněny dvě drobná (1) křidélka a nahoře přibyla (2) jakási nadstavba vyrobena metodou rapid prototyping.

Celkem nepřehlédnutelná byla nová podlaha s devíti štěrbinami před zadními koly. Ty mají nasměrovat vzduch do prostoru mezi bočnicí pneumatiky a difuzorem a takto omezit pronikání zvířeného proudění od pneumatiky do difuzoru.

Předchozí kapitola Následující kapitola

15:58 | Problém na motoru, který potkal Vettela během testů, podle Ferrari nebyl vážný. V Maranellu zjistili, že šlo o problém s mazacím systémem.
22. února | Zandvoort před pěti dny. Za pár dní má být hotovo... odkaz
22. února | Podle Lea Turriniho Binotto a Ferrari neblafují. Aerodynamický balíček SF1000 nefunguje. Stále trpí problémy z loňského roku, nedotáčivostí a horším výkonem. Na příští týden chystá tým změny.
22. února | Niki Lauda by dnes oslavil 71. narozeniny.

Předsezónní testy

První
19. února Hamilton (1:16.976)
20. února Räikkönen (1:17.091)
21. února Bottas (1:15.732)
Druhé
26. února 09.00–18.00
27. února 09.00–18.00
28. února 09.00–18.00