Kapitoly článku:
Malé křidélko na vnitřní straně bočnice předního křídla, poprvé nasazené v Kanadě, bylo v Silverstone nahrazeno za novější ve tvaru písmene "L".
Zadní díl lopatek připevněných k spodní straně šasi již nově není k monokoku připevněn celou délkou horní hrany, protože její zhruba dvě třetiny byly seříznuté.
Red Bull letos investuje velké množství zdrojů do výzkumu a vývoje zadních křídel a téměř každý závodní víkend zkouší v této oblasti něco nového. Jinak tomu nebylo ani v Silverstone.
Nejvýraznější změnou je bezpochyby nosník zadního křídla připevněný k taktéž zcela novému krytu aktuátoru DRS. Spojení nosníku s horním povrchem křídla působí jakoby bylo inspirováno velmi podobným designem Ferrari. Novinka je, oproti řešení s nosníkem připevněným ke spodní straně křídla, mnohem výhodnější, protože nebrání proudění vzduchu v přilnutí k této důležité části křídla.
Pokud jde o samotné křídlo, to dostalo nový hlavní profil s téměř úplně vodorovnou náběhovou hranou. Letos je to již šestá iterace a několik dalších je pravděpodobně ve výrobě.
Páteční jízdy se zádí RB10 pokrytou zeleným flow-viz nátěrem dopadly na výbornou a všechny zmíněné nové díly byly nasazeny do závodů.
V průběhu testů jsme si ještě mohli všimnout znovu zavedené řešení takzvané „foukané matice“. Red Bull byl průkopníkem tohoto nápadu už před dvěma lety, kdy se rozhodl upravit proudění v okolí předních kol vedením vzduchu brzdovými kanály přes dutý čep kola a následně jeho vypouštěním otvorem uprostřed matice kola.