Technika v Rakousku: experimenty Williamsu i nos McLarenu

Podívejte se, jaké novinky týmy přivezly do Rakouska nebo co zkoušely během sezónních testů. V úterý a ve středu byla pozornost zaměřená zejména na Williams a Force Indii, které se ale budeme věnovat až v analýze techniky v Silverstone, kde bude mít nový vůz indického týmu oficiální premiéru.
Technika v Rakousku: experimenty Williamsu i nos McLarenu
Seznam kapitol
  1. Williams
  2. McLaren
  3. Mercedes
  4. Ferrari
  5. Red Bull a Toro Rosso
Klepněte pro větší obrázek

Vylepšení nosu Mercedesu není ani zdaleka tak výrazné jako v případě McLarenu. Vše podstatné se ukrývá v malých detailech. V levé polovině obrázku vidíme novější verzi, u které náběhová hrana špičky není směrem doprostřed tak výrazně prohnutá a samotná špička je podstatně méně špičatá. Čelní plocha nosové části se zvětšila hlavně díky novému tvarování spodní strany nosového kužele. Ta je nově více vypouklá směrem do stran.

Klepněte pro větší obrázek

Karoserie v zadní části bočnic je opět o něco těsnější, díky čemuž v oblasti výstupních otvorů více vyniká oddělený okraj bočnic.

Speciálně pro Nica Rosberga tým připravil nové sedadlo (označené jako „Mk2“). Od modelu číslo jedna se toto nové sedadlo liší výřezem v nejspodnější části, díky kterému může být pilot v kokpitu usazený níže –doslova na podlaze auta.

Předchozí kapitola Následující kapitola