Kapitoly článku:
Toro Rosso
V Maďarsku stáj transformovala lopatky zavěšené pod přední částí šasi na lopatky zakončené množstvím drobných křidélek. Podobné řešení lze už delší dobu vidět u Force Indie.
Deflektory, které byly ve Španělsku rozděleny na dva samostatné prvky, jsou sice stále rozděleny na dvě části, ale nově má druhá část deflektoru uprostřed hluboký (1) zářez.
Všimněte si také přídavné (2) lopatky navrchu šasi před kokpitem a upravený tvar už existujících (3) lopatek umístěných o něco více vpředu.
Okraje difuzoru se inspirovaly Mercedesem. Jak je vidět na obrázku výše, dvojice křídlových prvků, která obklopuje celou odtokovou hranu difuzoru, se stáčí i kolem jeho okrajů až na samý spodek difuzoru, zalamuje se v pravém úhlu a pokračuje horizontálně několik desítek milimetrů za difuzorem.
Haas
Koncové části předního křídla v Rakousku nabraly na složitosti, když dostaly lopatku podporující vnější obtékání předních kol.
Můžeme jen spekulovat, zda tato výztuha podlahy za deflektorem má nějakou souvislost s přísnějšími testy flexibility podlahy zavedenými v Rakousku.