Kapitoly článku:
Menší změny jsme v Rakousku viděli v oblasti držáků předních TV kamer, které jsou inspirované stylem Ferrari.
Měnily se i další detaily, jako například (1) úchyty zpětných zrcátek, či (2) křidélka na bocích šasi.
Relativně bohatý balík novinek v Maďarsku Sauber pečlivě ověřoval během sezónních testů na Hungaroringu.
Kromě toho se na autě objevilo i několik karosářských novinek včetně těchto nových deflektorů s početnými štěrbinami. Na obrázku níže je vidět porovnání aktuální iterace deflektoru s těmi předchozími.
Sauber se zatím trápil s nedostatečným chlazením pohonné jednotky Ferrari. Přehřívání omezovalo využívání maximálního výkonu a vylepšení v Maďarsku mělo tento problém odstranit a umožnit provoz pohonné jednotky při snesitelnějších teplotách.
Nový chladicí systém začíná se zvětšeným (1) vstupním otvorem bočnic. Ty jsou obklopené přepracovanými (2) bočnicovými křídly. Mezi horizontální částí bočnicového křídla a vrchní hranou bočnic se navíc uvolnil větší prostor pro proudění vzduchu, protože (3) vrchní strana bočnic byla podle vzoru Mercedesu částečně stlačena dolů.
Nové čtyřprvkové T-křídlo tak trochu připomíná podobné řešení Ferrari.