Kapitoly článku:
Před Velkou cenou Maďarska se Red Bull opět dostal do hledáčku konkurentů kvůli své nadměrné flexibilitě koncové části předního křídla.
Některá média uvedla, že Red Bull na žádost FIA přidal na koncové části předního křídla výztuže, jak je vidět na obrázku výše. Je třeba dodat, že výztuž už v minulosti na křídle byla. Red Bull ji zavedl v Číně a odjel s ní celou první polovinu sezóny, než ji v Rakousku a v Silverstonu zase odstranil.
Okrajová část předního křídla, která tvoří „tunel“, je od britské Velké ceny tvořena z více prvků – dokonce až osmi.
Pod přední částí vozu se nacházejí tyto nové lopatky (na obrázku vlevo).
Dokonce i Red Bull přepracoval kryty a držáky zrcátek. Nově jsou připevněny ke karosérii dvěma držáky, jsou vysunuté více do stran a obsahují navíc také snímač teploty běhounů předních pneumatik.
Nové bočnice mají od závodu v Maďarsku zmenšené vstupní otvory a hlubší podseknutí.
Během testů v Maďarsku Red Bull porovnal několik verzí podlah, včetně té, která je na obrázku výše s pozměněnými okraji difuzoru a zastřiženou svislou lopatkou uvnitř difuzoru