Kapitoly článku:
Přední brzdové kanálky
Jelikož v Maďarsku dostává nejvíce zabrat levá přední pneumatika, pozornost týmů se znovu upírala hlavně na management teplot pneumatik. K udržení rozumné teploty si určitým způsobem dopomáhá každý. Několik týmů přišlo s asymetrickou konfigurací krytů předních brzd, respektive předních brzdových kanálků a Sauber nebyl výjimkou.
V krytech předních brzd Sauberu najdeme po obvodu několik otvorů sloužících k propouštění tepla od brzdových kotoučů skrz vnitřek ráfků až do pneumatik, které lze tímto způsobem zahřívat. Sauber se to však snažil u levého předního kola omezit, a tak zalepil každý druhý otvor v levém krytu, takže větší část horkého vzduchu byla vypouštěna přes paprsky ráfku, místo toho, aby zahřívala vnitřek kola.
Levá přední pneumatika, která byla schopna při jízdě vygenerovat více tepla, tak pochopitelně dostávala od brzd méně tepla než ta pravá. Díky tomu bylo možné zabránit jejímu přehřívání a opotřebení.