Technika v Německu a Maďarsku: Novinky nejen Ferrari a Williamsu

Technika v Německu a Maďarsku: Novinky nejen Ferrari a Williamsu

Kapitoly článku:


Ve Force Indii začali s vývojem systému FRIC jen krátce před začátkem aktuální sezóny a do závodu ho zaváděli pouze výjimečně. Ve druhé části sezóny se to ale mělo změnit. Stáj připravovala pokročilejší verzi systému vyžadující si i nové uspořádání některých součástí pod kapotou. Avšak, i když první testy dopadly na výbornou, dnes už víme, že všechny tyto snahy nakonec vyšly nazmar.

Kryt motoru

V Německu se nakrátko objevil i nový kryt motoru, o kterém byla řeč po testování v Silverstonu. Ten však údajně funguje jen při teplotách vzduchu do 28 stupňů a kvůli mírně vyšším teplotám se tak tým rozhodl závodit na Hockenheimringu s modifikovanou Silverstonskou verzí. Ta měla narozdíl od původní verze zaslepený vstupní otvor za ochranným obloukem. 

V Maďarsku se tým následně vrátil ke konfiguraci ze Silverstonu s chladičem ERS a převodového oleje nad převodovou skříní a s krytem motoru s otevřeným vstupním otvorem za airboxem.

Podle technického ředitele Andyho Greena Force India i nadále počítá se všemi těmito různými konfiguracemi chlazení a karoserie: „V závislosti na okruhu a počasí budeme tyto konfigurace střídat. Věříme, že ve Spa bude o něco chladněji a nasadíme náš nový balíček, zatímco v Monze a Singapuru se pravděpodobně opět vrátí starší verze,“ dodal Green.

Doporučujeme

Články odjinud