Kapitoly článku:
Red Bull zakončil druhou část sezóny nejlepším možným způsobem. Kromě obligátních softwarových aktualizací a nového složení paliva, od kterého si Renault sliboval zvýšení výkonu až o 12 koňských sil, mu k tomu dopomohly i menší aerodynamické úpravy.
Přední křídlo
Daniel Ricciardo se v pátek na Hungaroringu na pár kol ukázal s novým předním křídlem, které očividně vychází z předchozí verze, ale velmi snadno ho poznáme podle propracovaných vnitřních částí.
Na (1) vnitřní polovině druhého dílu hlavního profilu nově nenajdeme štěrbinu, která by ho dělila na dva prvky. Nepatrně změněná se zdá být i vnitřní část dvojice (2) horních klapek. Po krátkém pátečním testování se nové křídlo na autě již neobjevilo.
Přední brzdové kanálky
Větší úspěch Red Bull zaznamenal s novými křidélky pod předními brzdovými kanálky (na obrázku výše). Tyto nové díly, vyrobené metodou rapid prototyping, byly v pátek jen provizorně přilepené lepicí páskou k Vettelově autu, ale když se ukázalo, že fungují, permanentněji vypadající řešení bylo nasazeno rovnou do závodu.