Technika v Montrealu: Větší změny ukázaly Ferrari, McLaren a Williams

Technika v Montrealu: Větší změny ukázaly Ferrari, McLaren a Williams

Již před začátkem prvního kanadského tréninku byly na několika vozech vidět zajímavé úpravy. Změn si všímal německý Auto Motor und Sport.

Jakmile na okruhu Gillesa Villeneuva vybalilo svůj vůz Ferrari, bylo zřejmé, že inženýři z Maranella připravili další variantu řešení výfukového systému. Scuderia v této oblasti experimentuje už od zimních testů, protože se jí nedařilo využívat výfukové plyny stejně efektivně jako některým konkurentům. Varianta nasazená v Kanadě je velmi podobná řešení McLarenu.

Pozornost upoutal také Williams svým zadním křídlem, které je ve své spodní části hodně prohnuté. Jedním z jeho cílů je vylepšit fungování DRS. Zakřivené křídlo, i když opačně, si ovšem připravilo také Toro Rosso a podobné má i Sauber.

A konečně McLaren pokračuje ve snaze zlepšit zastávky v boxech, takže v Montrealu už má matice integrované do kol na obou nápravách, v Monaku je měl jen na zadních kolech. Toto řešení, které do formule 1 zavedl Mercedes, mají také u Ferrari a Red Bullu. McLaren navíc nadále vylepšuje jednotlivé fáze zastávky v boxech, protože letos zatím patří spíš do průměru a v závodech ho při přezouvání potkal už nejeden problém.

Doporučujeme

Články odjinud