Technika v Montrealu: Větší změny ukázaly Ferrari, McLaren a Williams

Již před začátkem prvního kanadského tréninku byly na několika vozech vidět zajímavé úpravy. Změn si všímal německý Auto Motor und Sport.
Technika v Montrealu: Větší změny ukázaly Ferrari, McLaren a Williams

Jakmile na okruhu Gillesa Villeneuva vybalilo svůj vůz Ferrari, bylo zřejmé, že inženýři z Maranella připravili další variantu řešení výfukového systému. Scuderia v této oblasti experimentuje už od zimních testů, protože se jí nedařilo využívat výfukové plyny stejně efektivně jako některým konkurentům. Varianta nasazená v Kanadě je velmi podobná řešení McLarenu.

Pozornost upoutal také Williams svým zadním křídlem, které je ve své spodní části hodně prohnuté. Jedním z jeho cílů je vylepšit fungování DRS. Zakřivené křídlo, i když opačně, si ovšem připravilo také Toro Rosso a podobné má i Sauber.

A konečně McLaren pokračuje ve snaze zlepšit zastávky v boxech, takže v Montrealu už má matice integrované do kol na obou nápravách, v Monaku je měl jen na zadních kolech. Toto řešení, které do formule 1 zavedl Mercedes, mají také u Ferrari a Red Bullu. McLaren navíc nadále vylepšuje jednotlivé fáze zastávky v boxech, protože letos zatím patří spíš do průměru a v závodech ho při přezouvání potkal už nejeden problém.

Další článek: Pneumatiky nehrají větší roli než loni, míní Alonso

19:29 | Výkonný ředitel Alpine Marcin Budkowski prozradil, že sprintové závody budou mít název superkvalifikace.
18:22 | Alpine zítra uskuteční filmovací den v Silverstonu. S letošním vozem už jezdily také týmy McLaren, Red Bull Racing, AlphaTauri, Alfa Romeo a Williams. Naopak Mercedes chce vyjet až v testech...
17:41 | Romain Grosjean si nasadil kameru na svou helmu a ukáže vám okruh Laguna Seca z vozu IndyCar. odkaz
17:26 | Pro iOs už je aplikace k dispozici. Pro Android bude brzy. Jmenuje se Williams Racing AR Launch 2021.